Aesop Rock posts new song

2011-03-06 by MCGF | 23 Comments
New York rapper Aesop Rock has posted a new song entitled 'Take A Titty Out' for free download.

'Take a Titty Out' will feature in Dewana's Bridal, a short film directed by Ace Norton.

http://900bats.com/2011/aesop-rock-free-strip-club-anthem/

Tagged: Aesop Rock

Comments:Add a Comment 
shindip
March 7th 2011
3536 Comments


hm that was surprisingly bad

MCGF
March 7th 2011
361 Comments


if by that you mean suprisingly AWESOME

Psilocyanide
March 7th 2011
1823 Comments


Hmm... is this a joke? I can't tell.

Maniac!
March 7th 2011
26264 Comments


It was funny. I hope it wasn't for an album though.

TMobotron
March 7th 2011
7189 Comments


lol that was one of the worst things ive ever heard and i love aesop

Maniac!
March 7th 2011
26264 Comments


"lol that was one of the worst things ive ever heard and i love aesop"

Yes.


I think tit was a joke though


cwutididthar

Psilocyanide
March 7th 2011
1823 Comments


icwututitthar

Inveigh
March 7th 2011
25420 Comments


lol that was awesome, and obviously a little tongue-in-cheek

haters gon hate tho

Digging: Action Bronson - Mr. Wonderful

chaos17
March 7th 2011
296 Comments


I went from excite to sad...just like that....

Digging: Modest Mouse - Strangers to Ourselves

Rev
March 7th 2011
9462 Comments


I like it, but don't want a whole album of this though

Detective Dan
March 7th 2011
171 Comments


the website says it's a strip club anthem in a movie so I don't think it's supposed to be serious Aes Rock

ebay
March 7th 2011
501 Comments


haha fantastic.

Omaha
Staff Reviewer
March 7th 2011
10433 Comments


What tha heyell?

Digging: CHON - Grow

Inveigh
March 7th 2011
25420 Comments


yeah as of now Aesop has no plans to release a solo album (at least none that have been made public)

this is obviously just a one-off for a soundtrack...

Niceinvader
March 8th 2011
773 Comments


I thought he said on twitter a while back that he was working on a album to be released later this year called "Hail Mary Mallon"?

Brownboy
March 8th 2011
114 Comments


not what i expected at all, but still hilariously awesome.. as many other stated above though, i def don't look forward to an album with 10 more songs like this one on it

Tyrael
March 8th 2011
20988 Comments


Pretty funny but nothing more than that.

gabethepiratesquid
March 8th 2011
4522 Comments


I'm very certain this won't be on the album unless it's as a kind of 'skit' or whatever. Idunno.
Pretty funny, I guess

fulgrim
March 8th 2011
1542 Comments


Sounds like it could be a joke, quite a lot different from his other stuff.

808muzik
March 10th 2011
980 Comments


Lol, pretty horrid.

Digging: Earl Sweatshirt - I Don't Like Shit, I Don't Go Outside: An Album By Earl Sweatshirt

JustTaylor
March 26th 2011
41 Comments


Enjoy. And don’t get your shmanties in a bunch


darkhorsemc1
July 15th 2011
1 Comments


The song is hilarious. The album will be amazing; we don't need to worry. Why is a fade to bite your idols when the whole reason you liked 'em was because there shit wasn't recycled!

daIceman
July 15th 2011
415 Comments


love aesop but that song is horrible, its like rhytm for C class teen comedy
hope this is only some kind of joke

Digging: Death Grips - The Powers That B - Part II: Jenny Death



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Tool + Mastodon supergroup
Scarlett Johansson forms band
Muse unleash new single
Nickelback get groovy
New Godspeed You! Black Emperor a..
New Muse song
Steven Wilson premieres new tune
New Incubus Song
Kendrick Lamar unveils new single



OTHER RECENT NEWS

The U.S. hates Bieber, Nickelback
New Alesana Song
Free Bjork Live Album
Weedeater stream new tune
Soul Grip stream debut LP
I The Mighty drop new single
Devendorf And Seim Team Up
L'Orange releases music video
Immortal Disband
New Brandon Flowers Song
Dizziness stream new LP
Blacksoul Seraphim stream new alb..
Zayn Malik leaves One Direction
Blur stream The Magic Whip
Leftfield announce return

» see all news

RELATED REVIEWS
Aesop Rock
Cat Food
Aesop Rock
The Blob
Aesop Rock
Skelethon
Aesop Rock
None Shall Pass
Aesop Rock
Coffee 12"
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy