Wiz Khalifa album news

2011-01-26 by Dr Dave De Sylvia STAFF | 42 Comments
Pittsburgh rapper Wiz Khalifa will release his third album, Rolling Papers, on March 29.

Khalifa commented on the album title: “It’s an appropriate title. It’s called Rolling Papers, like the papers that you roll, the papers that I roll, the papers that we smoke.

"But it’s deeper than that too. I thought of this before I even started recording the album and before it was a full idea. It’s not just about the weed thing. It’s bigger than that. My career really took off when I started smoking papers.”


Snoop Dogg, Rick Ross, Too $hort, and Curren$y are expected to make guest appearances on the album.

Tagged: Wiz Khalifa

Comments:Add a Comment 
IAmKickass
January 26th 2011
840 Comments


lol.

MaskAtTheMasquerade
January 26th 2011
2888 Comments


lmao is this guy even good? my brother listens to him all the time.

SCREAM!
January 26th 2011
13926 Comments


That explanation is just lol

psykonaut
January 26th 2011
3913 Comments


bahahahahaha oh wow
i mean this album might be good but the description is lol

snerefedsav
January 26th 2011
928 Comments


oh jesus. i guess he's all right, but he's borderline retarded. also, GIVE DOMO GENESIS HIS ALBUM TITLE BACK

Enotron
January 26th 2011
7695 Comments


this shits gonna rule


Curse.
January 26th 2011
8053 Comments


That is really deep

Kronzo
January 26th 2011
1302 Comments


lmfao

Digging: Bad Rabbits - American Nightmare

NickelbackFTL
January 26th 2011
230 Comments


wait a minute since when does wiz khalifa rap about weed

AggravatedYeti
January 26th 2011
7685 Comments


here's to hoping he can finally make a record worth listening to from beginning to end.
reasonably high hopes for this tbh.

G3N3R1C
January 26th 2011
1945 Comments


album will likely be a 2.5 or 3.

in other words, his best work to date.

Hawks
January 26th 2011
46534 Comments


I'm from Pittsburgh too and I actually like Wiz, but that explanation is just retarded.

Digging: In The Woods... - Pure

thunder15
January 26th 2011
626 Comments


domo got there first, wizzy

Pittsburgh
January 26th 2011
27 Comments


I'am Pittsburgh and i just hate him...

anotherdeadjuliet
January 26th 2011
263 Comments


This is going to be utter garbage, that black and yellow song is such a joke.

DiceMan
January 26th 2011
7067 Comments


I don't like this dude one bit.

cirq
January 26th 2011
9344 Comments


i used to like his music... he fell of tho :/ still think hes a cool dude

Faint7
January 26th 2011
253 Comments


hated "black and yellow" the first few times. now i love it. damn popular music.

Fort23
January 26th 2011
2967 Comments


rocked domo's title. that's pretty bitch. he's ok though.

Scoot
January 26th 2011
18555 Comments


yeah

waaahaah

you know what it is

Digging: Anonymuz - Vice City

Ovrot
January 26th 2011
12668 Comments


damn
andcas beat me to it.

Wizard
January 26th 2011
20057 Comments


Guy stole my online name.

Scoot
January 26th 2011
18555 Comments


yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black yellow and black

Superbus
January 26th 2011
187 Comments


dammit andcas, beat me to the punch

Blackbelt54
January 26th 2011
4276 Comments


seriously copying domo genesis

NigelH
January 26th 2011
1571 Comments


Dude gives weed a bad name.

beefshoes
January 27th 2011
6730 Comments


Black And Yellow and In The Cut are both extremely catchy songs.
I find most of appeal is limited to wiggers who love shitty weed and think it is cool to listen to other people rap about weed when they smoke.

808muzik
January 27th 2011
1103 Comments


Shakespearean...

Idnuf
January 27th 2011
1491 Comments


Wow! I'm so excited!

JWT155
January 27th 2011
12628 Comments


Gunna go roll a few in anticipation...

Hawks
January 27th 2011
46534 Comments


If I were a laaaaaaaaame!

Spec
January 27th 2011
32612 Comments


Wiz is such a fag.

Spec
January 27th 2011
32612 Comments


Hayley Williams DP's FTW

dixoncocks
January 27th 2011
3085 Comments


http://www.youtube.com/watch?v=WJq2drq17Q8

shits fire

Digging: Circle of Contempt - Structures for Creation

OutOfMyself
January 27th 2011
688 Comments


^ Damn that murders Black And Yellow

dixoncocks
January 27th 2011
3085 Comments


yea i really dont like black and yellow at all, but wiz is a beast. His older mixtapes are awesome.

Hake
January 29th 2011
5 Comments


khalifa is OK not my favorite tho

krig9412
January 30th 2011
794 Comments


I ain't rappin' about weed, it's deeper than that man. Like, it's about that deep feeling you get, when, like, it's good. You know?

Description is incredibly lol, at least Cudi can make decent music to go along with this gag.

captaincrunch11
January 30th 2011
1347 Comments


Wiz is so much better than Back and Yellow

http://www.youtube.com/watch?v=rroI22sygYs








Fuck Cudi

dixoncocks
January 30th 2011
3085 Comments


Name on a cloud is my favorite wiz song. I like the wassup outro

biggiestickz
February 23rd 2011
7 Comments


no, wiz khalifa is NOT good he really REALLY sucks him and the taylor gang ONLY rap about smoking weed
thats about it

biggiestickz
February 24th 2011
7 Comments


"I find most of appeal is limited to wiggers who love shitty weed and think it is cool to listen to other people rap about weed when they smoke."

/thread




You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

At The Drive-In return
R.I.P. Greg Lake
New I See Stars video
Big Syke Found Dead
Sleep Token release EP
Comeback song from Acceptance
Jam Krallice's Adult Swim Tune
Elbow Name New Album/Song
Enemies stream final album
2017 Grammy Nominees
New Wolfheart single and album
New Arcane Roots Single
Bladee & Thaiboy Digital drop new..
Second single by Need
Black Anvil post new song

» see all news

RELATED REVIEWS
Wiz Khalifa
Khalifa
Wiz Khalifa
Cabin Fever 3
Wiz Khalifa
Blacc Hollywood
Wiz Khalifa
28 Grams
Wiz Khalifa
O.N.I.F.C.
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy