Dropkick Murphys stream single

2011-01-20 by Jared Ponton EMERITUS | 26 Comments
Dropkick Murphys' song 'Memorial Day' can now be streamed online.

The song is the first single to be taken from the band's upcoming album, Going Out In Style.

http://www.rollingstone.com/music/news/exclusive-stream-new-dropkick-murphys-album-going-out-in-style-20110118

Tagged: Dropkick Murphys

Comments:Add a Comment 
renegadestrings
January 20th 2011
1506 Comments


unexpectedly dull.

sounds like a Rancid D-side

Kris.
January 20th 2011
13935 Comments


yeah this kinda sucks

Nagrarok
January 20th 2011
8533 Comments


I've heard so much better from them.

atavisticguilt
January 20th 2011
139 Comments


Definitely hear the rancid d side haha. rather disappointing.

ASberg
January 20th 2011
2161 Comments


Concept album + Dropkick...?!

mallen-
January 20th 2011
1239 Comments


barely sounds like them. excited about the new album though

fr33convict
January 20th 2011
11724 Comments


Song was ok, but a bit disappointing. I really hope the album is better.

AliW1993
Contributing Reviewer
January 20th 2011
7511 Comments


I enjoyed the song, but then I'm a massive fanboy so I would. Saying that, I'll be disappointed if the rest of the new album isn't significantly better. Does it have a release date yet?

Tyrael
January 20th 2011
21008 Comments


1st of March normally. Song was decent.

Ulsufyring
January 20th 2011
1748 Comments


I enjoyed the song, but then I'm a massive fanboy so I would. Saying that, I'll be disappointed if the rest of the new album isn't significantly better. [2]

WatchItExplode
January 20th 2011
4631 Comments


Going Out In Style? are they hanging it up?

Blindsided
January 20th 2011
1871 Comments


Wasn't horrible but yeah there's been a lot better songs.

FearThyEvil
January 20th 2011
15015 Comments


I never listened to Dropkick Murphy's before. My friends however, are very huge fans.

MrHigh
January 20th 2011
81 Comments


meh idk. It will probably grow on me.

Nevertheless great band and Ive seen them live twice already. planning to go to Boston on St. Pattys day to see em again. Amazing live show

SkankinJake
January 20th 2011
88 Comments


I don't think it's as bad as you guys think it is. It definitely grows on you after a couple of listens. The tin whistle (?) makes it imo.

Spec
January 20th 2011
33633 Comments


I think it's pretty good. Needs more bass though.

Blackbelt54
January 20th 2011
4276 Comments


its alright

Edwin
January 20th 2011
1399 Comments


Decent, but disappointing coming from these guys. The album will probably rule though.

Satellite
January 20th 2011
23182 Comments


never really been a huge fan, but this sucks shit.

Digging: Threesome - Adriatica

bungy
January 20th 2011
8993 Comments


yeah Spec they need at least 2 or 3 bassists

mallen-
January 21st 2011
1239 Comments


guessing this will probably be better in the context of the record

STOP SHOUTING!
January 21st 2011
671 Comments


i really like this.

anotherdeadjuliet
January 21st 2011
263 Comments


"Going Out In Style? are they hanging it up?"

If you read the press release, you'd see it's a concept album, telling a story of a folk-hero of sorts for them and not another album about the members of the band.

augustBURNSred88
January 22nd 2011
109 Comments


Excited for this new album.

Puzzles
January 22nd 2011
3065 Comments


That shit from 'The Departed' flat out ruled.

WhiteNoise
January 24th 2011
3535 Comments


Couldn't care less for this band but Chris Cheney plays on new album apperently :D



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

New Chainsmokers ft. Coldplay
New Shade Empire song
Yowie premiere new single; 3rd al..
At the Drive-In to release new re..
Limited Cult of Luna bundle annou..
Modern Baseball announce hiatus
New Architects Video
Young Bleed Releases New Album
Another new Senses Fail Track
Elder announce new album
Echo Tail explore The Ancestry
New Kingdom of Giants Song
Hopsin releases new song
Doomocracy post new song
Crystal Fairy stream debut LP

» see all news

RELATED REVIEWS
Dropkick Murphys
11 Short Stories of Pain and Glory
Dropkick Murphys
Signed And Sealed In Blood
Dropkick Murphys
Going Out In Style: Fenway Park Bonus Edition
Dropkick Murphys
Going Out In Style
Dropkick Murphys
Live on Lansdowne, Boston MA
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy