Cee Lo Green album stream
2010-11-01 by Dr Dave De Sylvia STAFF | 50 Comments

Cee Lo Green has made his new album The Lady Killer available to stream in full ahead of its November 9 release.

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=130913191

Twitter

Band Page: Cee Lo Green

Comments:Add a Comment 
qwe3
November 1st 2010

21353 Comments


YESYESYES

RosaParks
November 1st 2010

14592 Comments


Was trying to listen to the new Trophy Scars, but this is more important.

RosaParks
November 1st 2010

14592 Comments


Forget You? What is this? Fuck censorship.

SeaAnemone
November 1st 2010

19755 Comments


should be awesome...

someone cool tell me how it is please

Digging: Towers - Bel Air Highrise Plantation

RosaParks
November 1st 2010

14592 Comments


lol


super catchy btw

Athom
Staff Reviewer
November 1st 2010

17200 Comments


im listening now, the inclusion of his butchered radio single is a slap in the face to his integrity, regardless it's some sexy shit

SeaAnemone
November 1st 2010

19755 Comments


ain't that some shit?

qwe3
November 1st 2010

21353 Comments


you didnt like fuck you redsky?

RosaParks
November 1st 2010

14592 Comments


I can't even make it through the censored version of the song. FORGET YOUUUUUU. It makes him sound like a 13 year old girl.


Athom
Staff Reviewer
November 1st 2010

17200 Comments


i love fuck you. forget you on the other hand...

qwe3
November 1st 2010

21353 Comments


oh shit didnt even know that happened. hahahahaha thats fucking hilarious

SeaAnemone
November 1st 2010

19755 Comments


yeah there's a few versions... the "Eff You" version, the "Forget You"," and one where it's bleeped out... "Forget You" is just awkward and horrible though.

"Fuck You" song of the year.

AliW1993
Contributing Reviewer
November 1st 2010

7314 Comments


So 'Forget You' is on the album rather than 'Fuck You?'

SeaAnemone
November 1st 2010

19755 Comments


no, they're both on the album

Athom
Staff Reviewer
November 1st 2010

17200 Comments


it's just that forget you is like the 3rd song and fuck you is at the end so it's really awkward and semi-unavoidable

AliW1993
Contributing Reviewer
November 1st 2010

7314 Comments


Wtf why didn't they just put Fuck You on the album and leave Forget You to the radio?



Inveigh
November 1st 2010

24800 Comments


yeah I don't understand that move at all, and putting it 3rd is even worse

regardless, I'm pumped to hear this

thebhoy
Emeritus
November 1st 2010

4459 Comments


that's lame, but either way, everything I've heard from this has been awesome so yeah

Dogget
November 1st 2010

781 Comments


probably did it because 'Forget you' has acheived good commercial success and people have a small attention span so they figured having it high up on the track list would mean all the casual browsers would notice it and go "oh yay I love that song" and buy the album.

If it was 'Fuck you' people would be like "wow this sounds aggressive, shan't be buying this"

McAlmonds
November 1st 2010

81 Comments


HOWEVER, in the NPR listing, Fuck You is the 3rd song and Forget You isn't even in the list! Is there still hope?

Yeahtoast
November 1st 2010

2041 Comments


SWEEEEEEET

TheGreatFedora
November 1st 2010

116 Comments


Ooooooo I'm gettin' all up in this.

Baphomet
November 1st 2010

7364 Comments


Holy shit this is pretty damm good. I was afraid Fuck You would be the only good thing about this album, but now I think this might become an AOTY contestant.

PanasonicYouth
November 1st 2010

7411 Comments


can't wait to actually have a copy so i can delete forget you and replace it with fuck you

thebhoy
Emeritus
November 1st 2010

4459 Comments


yeah, this is great

Thane
November 1st 2010

2151 Comments


Can't wait to check this out.

AggravatedYeti
November 1st 2010

7684 Comments


I really hope 'Fuck You' is 3rd on the final track-list.
offer the shitty single as a bonus track at the end.
the edit is appalling.

Scoot
November 1st 2010

17682 Comments


all up in this

Digging: Unjust - Glow

Circa4life
November 1st 2010

289 Comments


So this is pretty much amazing

DiceMan
November 1st 2010

7068 Comments


Gonna give this a listen.

AggravatedYeti
November 1st 2010

7684 Comments


yeah this is exactly what I wanted Cee-Lo.
thanks yo.

Shadow17
November 1st 2010

67 Comments


Fuck, this is amazing!

AtavanHalen
November 1st 2010

17927 Comments


Outstanding album. He's nailed it.

DiceMan
November 1st 2010

7068 Comments


It was alright, Fuck You is still a really awesome song but there were quite a few that definitely didn't grab my attention.

Also anyone that is listening to this should pick up Innervisions by Stevie Wonder.

Time
November 1st 2010

81 Comments


lotsa good songs on here

SpaceWhale
November 1st 2010

156 Comments


I was really afraid that this album would be a one trick pony, I am glad I was proven wrong.

Uranium
November 1st 2010

7050 Comments


D: So Legit

StrizzMatik
November 2nd 2010

3176 Comments


Listening now

Stoked

Digging: United Nations - The Next Four Years

TheBloodTypo
November 2nd 2010

757 Comments


And fuck her too!

ZippaThaRippa
November 2nd 2010

2415 Comments


I was kind of half-hoping for a cover of "bodies" but I guess not haha

TheBloodTypo
November 2nd 2010

757 Comments


Bodies, like by Drowning Pool? :O

ZippaThaRippa
November 2nd 2010

2415 Comments


yah like drowning pool

TheBloodTypo
November 2nd 2010

757 Comments


That would be intense!

Inveigh
November 2nd 2010

24800 Comments


so this is streaming but it's not in the database and no one's reviewed it yet?

come on sputnik, i expect more from you

thebhoy
Emeritus
November 2nd 2010

4459 Comments


anyone notice that NPR switched the Forget You version with the Fuck You version? This album feels so much more complete now.

Captain North
November 2nd 2010

6779 Comments


Only if you click on the songs individually, if you listen to the full stream all clumped together, its Forget You.

thebhoy
Emeritus
November 2nd 2010

4459 Comments


ohhhh I see. That's kinda weird.

SteelErectedb4you8er
November 3rd 2010

2613 Comments


Holy shit! Fool for you is one fucking damn smooth track. And it has Phillip Bailey on it!

JAV
November 3rd 2010

1921 Comments


Got damn, first track is sick.

samr4563
November 4th 2010

43 Comments


love me some Cee-Lo so much. mmm that big black man



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED
The Offspring finish Cover EP
Lil B: "No Black Person Is Ugly"
New August Burns Red Video
Another Gaslight Anthem Song
Primus unveil new album, tour
Secret Band Release S/T LP
Cold World stream new album
Geoff Tate becomes Mindcrime
Finch album release
Gucci Mane streams new mixtape

OTHER RECENT NEWS
Emarosa detail new LP
New Eluveitie video
Arkells stream new album
Wintersun Update
New Philip Selway music video
New Wolf Video
Polyphia detail debut album, Muse
Jakob reveal new LP
New Drawn and Quartered album
You Blew It! Robbed in Texas
New Lagwagon Album
Symphony X talk new album
Family Force 5 stream album
Lucifer Was stream new song
Num Skull to reissue debut album

» see all news

RELATED REVIEWS
Cee Lo Green
Cee Lo's Magic Moment
Cee Lo Green
The Lady Killer
Cee Lo Green
Stray Bullets
Cee Lo Green
Cee-Lo Green Is The Soul Machine
Cee Lo Green
Cee-Lo Green & His Perfect Imperfections
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy