New Five Finger Death Punch video
2010-06-16 by Magnus Altkula STAFF | 40 Comments

Five Finger Death Punch have released the video for their cover of the classic rock song 'Bad Company' (by the band of the same name). The video features footage of the band's recent trip to Iraq.

http://rawkpit.com/2010/06/12/watch-five-finger-death-punchs-bad-company-video/

Twitter

Band Page: Five Finger Death Punch

Comments:Add a Comment 
SharkEthic
June 16th 2010

582 Comments


^^You sir, are a poet

Darkwatch025
June 16th 2010

173 Comments


I love this remake. Awesome song! Video is pretty cool too.

Counterfeit
June 16th 2010

17819 Comments


Band is suck. So is darkwatch025.

Maniac!
June 16th 2010

26250 Comments


is it just me, or does the singer sometimes sound like James Hetfield?

Counterfeit
June 16th 2010

17819 Comments


Nah. He just sounds like suck.

Maniac!
June 16th 2010

26250 Comments


so does james hetfield. so i am right.

Counterfeit
June 16th 2010

17819 Comments


Nope. First 6 albums he was enjoyable. But yeah, then he got all annoying.

Maniac!
June 16th 2010

26250 Comments


he was always tolerable. but rarely enjoyable

Counterfeit
June 16th 2010

17819 Comments


So he was like every thrash vocalist, basically? Other than Joey Belladonna, that is. haha.

Maniac!
June 16th 2010

26250 Comments


i never like joey, i thought he was annoying. i actually preferred dave mustaine and james hetfield to him.

Counterfeit
June 16th 2010

17819 Comments


Really? I always enjoyed him cause he could actually sing.
Belladonna
Mustaine
Araya/Hetfield


Jonathan10
June 16th 2010

760 Comments


moar liek full fanny dilation punch

cwmetalguy1986
June 16th 2010

185 Comments


Hey counterfeit, you're always bashing everybody, why don't you make something better and prove it to the world and make everybody know you're the best rather than shitting on everybody else

buckfutter
June 16th 2010

2164 Comments


^ worst user name ever

Jonathan10
June 16th 2010

760 Comments


Quit hatin'

pillowswantyoursoul
June 16th 2010

923 Comments


"Hey counterfeit, you're always bashing everybody, why don't you make something better and prove it to the world and make everybody know you're the best rather than shitting on everybody else"

Typical defense from the defenseless.

Detective Dan
June 16th 2010

169 Comments


the band apparently has no idea what the point of the song they covered was

cvlts
June 16th 2010

8954 Comments


band is prty good.

video is meh.

KILL
June 16th 2010

71372 Comments


shit band

Digging: Invisible - El jardin de los presentes

Helvete
June 16th 2010

1354 Comments


moar like Five Finger Butt Fisting

Ire
June 16th 2010

41753 Comments


i kno rite?

fr33convict
June 16th 2010

11687 Comments


HELP ME I TURNED ON CAPS LOCK BUT I FORGOT HOW TO TURN IT OFF!!!

Ire
June 16th 2010

41753 Comments


You can't, it's permanent!

Helvete
June 16th 2010

1354 Comments


press the power button on ur computer

fr33convict
June 16th 2010

11687 Comments


OH MY GOD I HAVE A MAC THERE IS NO POWER BUTTON!!!

Helvete
June 16th 2010

1354 Comments


get a brick and launch it at the screen then

fr33convict
June 16th 2010

11687 Comments


WHERE CAN I FIND A BRICK? CAUSE I CAN'T DRIVE TO THE STORE!

fr33convict
June 16th 2010

11687 Comments


OK I'm gonna be on my iPod touch until I figure that out. Shit's gettin' serious.

Carnifex
June 16th 2010

1918 Comments


Good song, good video.

sexualsoybean
June 16th 2010

911 Comments


"Hey counterfeit, you're always bashing everybody, why don't you make something better and prove it to the world and make everybody know you're the best rather than shitting on everybody else"

lol, Hey roger ebert, youre always bashing movies, why dont you make something better or something then you can talk

band is horrible, wish this was never posted

Counterfeit
June 16th 2010

17819 Comments


lmao. I don't even know what to say. So I'll say this again.
band is suck. so is whatever his name is who called me out.

ThePalestMexican
June 16th 2010

2816 Comments


Band is annoying
but the song wasn't COMPLETELY bad

supertouchox2
June 16th 2010

1062 Comments


wrestle metal yo!

anuspudding
June 17th 2010

403 Comments


..is the singer REALLY using an autotune?
that's like the most un-metal thing a metal vocalist can do..

Jonathan10
June 17th 2010

760 Comments


Yeah there's this hilarious bit in Hard to See where it's really obvious that they used autotune

Mclovin
June 17th 2010

293 Comments


anuspudding stfu have you ever heard t-pain srsly

Crimson Death
June 17th 2010

533 Comments


I don't know why Ivan Moody seems to think he is an MMA fighter and a soldier. He claimed he was a force not to be reckoned with, and a soldier with honor in the first album. A rather deluded individual. I used to be a fan of Motograter when they first came out, his lyrics were pretty bad then. This band is completely rehashing old material, they did this song in the same manner as "Never Enough" with that generic talking portion.

zaruyache
June 17th 2010

6235 Comments


5 Classic
Limp Bizkit Chocolate Starfish...
Limp Bizkit Significant Other
Limp Bizkit Three Dolla Bill Y'all


hahaha yeah because your opinion of shitty metal is so very spot-on.

Digging: Emerald Weapon - Part II: Earth Encrypted

Counterfeit
June 17th 2010

17819 Comments


Kid, if you're going to try and call me out about my music taste, try harder than Limp. Because I've heard it all before. The difference between Lb and all this other shit? They never took themselves seriously.

Crimson Death
June 18th 2010

533 Comments


LOL, I hope not. http://www.youtube.com/watch?v=-el-CuV1Je8



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED
Eminem announces new LP, reveals ..
New Pianos Become the Teeth song
Limp Bizkit releases new video
Sputnikmusic Guidelines Update
Slipknot detail upcoming album
Kayo Dot releases new track
New Slipknot Single
Coheed share new song
New Interpol LP is streaming
Hands Like Houses announce EP

OTHER RECENT NEWS
Troldhaugen stream new album
New Anaal Nathrakh Song
New Prong Video
Obituary post new song
AmAir loses State Champs' bass
YOB stream new album
New Stolas Song
Bastard Sapling stream new album
New Sicko Mobb song
New The Contortionist video
Code Orange stream I Am King
Blue Pills release new video
Ironbird post new song
At The Grave stream debut album
Autumn's Dawn stream debut album

» see all news

RELATED REVIEWS
Five Finger Death Punch
The Wrong Side of Heaven... Vol. 2
Five Finger Death Punch
Soundtrack to Your Roadrage: 11 Cuts & Bunch of St
Five Finger Death Punch
The Wrong Side of Heaven and The Righteous Side...
Five Finger Death Punch
American Capitalist
Five Finger Death Punch
American Capitalist (Deluxe Edition)
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy