Ozzfest Line-Up Released
2010-04-30 by B R A N D O N S C O T T | 39 Comments
After a years absence, Ozzfest will resume in 2010 starting in August. Co-headlining the mainstage along with Ozzy will be Motley Crue, along with Rob Halford, Devildriver and Nonpoint.

The second stage will be headlined by former Ozzy Osbourne guitarist Zakk Wylde's band, Black Label Society. The second stage will also feature Drowning Pool, Kingdom Of Sorrow, Goatwhore, Skeletonwitch, Saviours and Kataklysm.

Initial tour dates are:
August 14 - San Bernardino, CA - San Manuel Amphitheater
August 17 - Chicago, IL - First Midwest Bank Amp.
August 19 - Pittsburgh, PA - First Niagara Pavilion
August 21 - Hartford, CT - Comcast Theater
August 22 - Camden, NJ - Susquehanna
August 24 - Boston, MA - Comcast Center
http://ozzfest.com
Tagged: Ozzy Osbourne

Comments:Add a Comment 
TheSpirit
May 1st 2010
17883 Comments


I'm definitely going to this.

Digging: Wreodan Heahl - Laecig

chaos17
May 1st 2010
296 Comments


Line Up is EXTREMELY average

Digging: Death From Above 1979 - The Physical World

JWT155
May 1st 2010
9262 Comments


Interesting, glad to see a Pittsburgh date. Nothing really jumped out at me though.

Digging: Death From Above 1979 - The Physical World

JulesWin
May 1st 2010
993 Comments


Line Up is EXTREMELY average [2]

Athom
Staff Reviewer
May 1st 2010
17215 Comments


hahaha I'm staying the fuck away from this.

Digging: Inigo Kennedy - Vaudeville

PanasonicYouth
May 1st 2010
7411 Comments


gonna have to say no

PanasonicYouth
May 1st 2010
7411 Comments


remember when ozzfest had an actually good lineup?





neither do i

Crysis
Staff Reviewer
May 1st 2010
16410 Comments


Ozzfest is lol

Digging: Blut Aus Nord - Memoria Vetusta III ? Saturnian Poetry

TheSpirit
May 1st 2010
17883 Comments


They're still adding some bands, but I'm excited to see Motley Crue.

JWT155
May 1st 2010
9262 Comments


August 19 - Pittsburg, PA - First Niagara Pavilion

*Pittsburgh

dnor
May 1st 2010
3978 Comments


Spirit, have you seen MC live before?

Inveigh
May 1st 2010
24997 Comments


haven't been to an ozzfest since 2006, doesn't look like i plan on returning any time soon

TheSpirit
May 1st 2010
17883 Comments


Yeah i've seen them 5 times

dnor
May 1st 2010
3978 Comments


Hmm, and they sounded good? I saw them with Aerosmith a few years back and they were god awful. Pretty much got boo'd off stage. REALLY disappointed me.

TheSpirit
May 1st 2010
17883 Comments


Yeah, i saw them with Aerosmith too, but they actually blew Aerosmith off the stage. Every time I've seen them,they've been excellent.

dnor
May 1st 2010
3978 Comments


Probably just WAY too much fun pre-show lol I was so excited to see them too, and that happened. Felt let down. All I know is that little intro they had (have still) of just one big porno on screen pretty much made my night. People think that because the bands got older, they can take their kids to the shows....LOL!

Poet
May 1st 2010
5934 Comments


oh shiz, just now see this so I'm guessing my news article doesn't matter lol.

Lineup sucks!!!!!!!!!!

iamthenightmare
May 1st 2010
754 Comments


lineup is a joke, bring back the lineup from Ozzfest 06

Xenorazr
May 2nd 2010
442 Comments


Eh, nothing I'll be lining up for.

theacademy
Staff Reviewer
May 2nd 2010
28581 Comments


OZZFEST AND CRUEFEST COLLIDE!

Digging: Chris Brown - X

Poet
May 2nd 2010
5934 Comments


There isn't Cruefest this year.

theacademy
Staff Reviewer
May 2nd 2010
28581 Comments


yeah bc theyre co-headlining ozzfest... thats what i meant, sorry.

Poet
May 2nd 2010
5934 Comments


well they originally said there wasn't going to be a Cruefest this year because they wanted to work on their new album.....um yeah.

VonManHead
May 2nd 2010
179 Comments


The Comcast Center isn't even in Boston....

halloway
May 2nd 2010
684 Comments


lol @ this. sounds more like cougar fest to me. crue? drowning pool? there's gonna be tons of 40+ year old hormones flowing...

KebertXela
May 2nd 2010
367 Comments


hah this sucks.

IRAI
May 2nd 2010
1567 Comments


looking back, 96 was pretty boss.
Slayer.
Danzig.
Sepultura.
Earth Crisis.

that's worth it alone.

Curse.
Contributing Reviewer
May 2nd 2010
8007 Comments


VonManHEad, it is in Mansfield, but nobody knows where the fuck Mansfield is so they say Boston to make it easier. Semantics isn't something to bitch about

Digging: Beach Slang - Cheap Thrills On A Dead End Street

kygermo
May 3rd 2010
996 Comments


Everyone is forgetting about ozzfest 2004. THAT year was metal as fuck.

On a side note, dont sleep on Motley Crue live. They really are excellent. As a fan, I went apeshit when they did Dr. Feelgood the album last Cruefest. And the stage show is always a riot.

Bfhurricane
May 3rd 2010
6197 Comments


My first metal concert was Ozzfest 2005 (I think) when Iron Maiden co-headlined with Black Sabbath, both bands fucking tore up. I also met In Flames, Trivium, Soilwork, and Shadow's Fall... man that was a good show. They haven't had as good of a lineup since.

Wizard
May 3rd 2010
19437 Comments


Ozzfest is lol

Digging: Nightbringer - Ego Dominus Tuus

BigHans
May 3rd 2010
26454 Comments


Long live the Crue.

AngelofDeath
Staff Reviewer
May 3rd 2010
16137 Comments


Lol Wiz.

anuspudding
May 3rd 2010
403 Comments


Line Up is EXTREMELY average [3]

ThePalestMexican
May 3rd 2010
2816 Comments


DevilDriver-fest!
Featuring Nonpoint!

jabberwockyGC
May 3rd 2010
116 Comments


I think I'll just see Slayer, Megadeth, and Testament in August instead

Nagrarok
May 3rd 2010
8256 Comments


Sooo.... which of these bands is actually worth seeing?

EnCrypt.
May 5th 2010
882 Comments


goatwhore is k, skeleton witch is eh... and kataklysm is ehh, so yeah not really worth going to

ozzmonkey
May 6th 2010
33 Comments


Well since my two favorite bands are headlining I'm definitely going. I'll be killing two birds with one stone even though I definitely do not have the desire to see the other bands on the list.

And as for Scream, I'm not rubbing one out to that single.
I'm more of an 83-89 Ozzy era kinda guy.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

New Black Sabbath album
Mastodon release video for The Mo..
Three Days Grace drop new song
Machine Head release new track
Yellowcard stream new album
Godflesh stream new album
Decapitated stream latest LP
Milwaukee's Vega stream debut alb..
Matty Mullins releases new video
Keeping Up with Jeff Rosenstock


OTHER RECENT NEWS

Pianos Become the Teeth Release S..
Weezer Stream New Album
Wolves At Bay Stream New EP
Raven Throne stream new album
New Belle & Sebastian album
Soen release new video
ssSHEENSss stream new album
Kam Kama stream debut album
American Wolf stream new LP
Plini releases new single
The Used video the Revolution
Grst stream their debut album
Falls of Rauros stream new LP
Veil of Maya singer leaves
Thom Yorke's new album!

» see all news

RELATED REVIEWS
Ozzy Osbourne
Memoirs of a Madman
Ozzy Osbourne
Scream
Ozzy Osbourne
Black Rain
Ozzy Osbourne
Under Cover
Ozzy Osbourne
Prince of Darkness (Box Set)
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy