119 Music Lists Found Mentioning Boris At Last -Feedbacker-

Title
The Greatest Guitarists Of The Last Fifty Years Post-rock 100
Most Relevant Albums Ever (objectively) Is Musical Taste A Deal-breaker?
Aids' Top 100: Current Favourite Albums Rev Hits 5000!
Treb's 50 Favorite Albums Congratulations
Don't Care About Metal Anymore Your Favorite Album?
Drone Yard intense, hardcore, exhausting, brain-numbing, music that is completely awesome in every frickin way
Miss You Guys Music That's Off The Main Road
Inveigh's Favorite Metal Qwecade
Best 4 Album Stretch? 100 Favorite Albums Of All Time
How Many Bands Is Too Many For A Facebook Profile? Over 2 Years On Sputnik
Lucidity's Top 100 A Song With Better Riffs Than...
Artists I Cant Really Get Into 100 Records
The Most Powerful Song From Each Of The Last 45 Years Treb's Top 100 Albums
Mendigo & The Zerozeroes Dirty Japs
2011 Albums? New Harry Potter Flick
Elite Albums Rec Me Weird Shit
Potsy: My Non-Edgy Fav Artists as a Whole TBH Vote Now! Noise Rock
Laugh At My 5s 40 Favorite Albums
Awesome Giant List (1955-2014) Favourite Albums Of
The Greatest Albums Ever Made (Definitive) Angel's 2-year
A Year Of Sputnik Boris
What An Original List! Trebhammer 40k
What Took Me So Long? V-day: Music To Shag To
The 00's Music To Die To :)
My 100 Favorite Albums Mother Earth Is Pregnant For The Third Time
dr0ne 8 Days Of Muzak
Some Music And Such A Decade Of Silence Pt.4
Droooooooooooooooooooone Rock And It's MANY Subgenres Part 1
Jac's Favourite Countries Finally Made A Last.fm
Out Of Body Music Potsy's Bad B*tches Vol. I
Just Shot Up Atmosphere
Favorite Guitar Albums Japanese Music
I'm Turning Japanese I Really Think So best span of years for music?
So, What Are Y'all Doing For New Years Eve? Sputnikdrone
Employment! New Twist On An Old Treb
Omg Saw Boris Last Night Droning.
Oh Sputnik... Finally 1000 Comments
Albums With Dead Bodies On The Cover 2000-2015 Favorite Metal Records
Summer Dig List Ryus Turns Fourteen!
Help!!! I Watched Chronicle Tonight....
Top 25 Cyg has generic taste in metal
This Is Sputnikmusic 10 Biggest Discoveries In 2014
Probably Should Be Revising... 25 Favorite Albums
Music Is Mandatory What's Your Favorite Album Artwork?
Monthaversaries A List Is A List And A List Sucks
Favorite Tracks From the Metal Genre Top 70 Albums Of 2003
Winter Listening Who's Gonna Write The Grumblecunt Review?
A top 150 favorites Part 1: 150-101 Happy Birthday Xenophanes!
Birthday Vinyl Boris - Where Do I Begin..?
Alright, Homework Time Fav Album From Each Year (1960-Present)
Boris M/ Hazy Days...
Music for Reading, Writing, and Introspection We Got Scooters
Are Boris Worth Seeing Live? Some Cool Album Art
Introduction Sup
i wanna talk SPUTNIK TELEPHONE TO YOUR HOUSE!
Over 600 Ratings New Acquisitions...
Year Of Treboris Drone recs?
Shit You Find in the Closet My Top Twenty Favorite Albums 10/9
Three new Boris albums dropped today Some Favorites
2015 Drop #2: Bee Em

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy