Muisc4Life26
Zack
User

Reviews 24
Approval 32%

Soundoffs 18
Album Ratings 3675
Objectivity 56%

Last Active 08-01-15 12:49 am
Joined 03-18-12

Forum Posts 14
Review Comments 3,169

 Lists
08.28.15 White Stripes Ranked08.25.15 My Top 15 Wrestlers
08.20.15 Enter The 36 Chambers Ranked07.18.15 The Offspring Ranked
07.10.15 Silverstein Ranked07.08.15 I'm Back Yay
05.23.15 Mad Max Fury Road05.13.15 Happy Birthday Chuck!
05.10.15 My Favorite Queensryche Albums05.03.15 Comic Books
05.01.15 My Favorite Daft Punk Songs04.29.15 My Top 10 Deftones Songs
04.27.15 Fall Out Boy Ranked04.10.15 My Favorite Albums That Start With A
04.08.15 My Top 5 80s Hits03.24.15 Explosions in the Sky Ranked
03.16.15 Thinking About Buying A PS203.12.15 Excellent Modern Hip Hop
More »

My Top 5 AC/DC Albums
1AC/DC
Highway To Hell


Highway To Hell is the define AC/DC classic. With songs like Touch Too Much, Girls
Got Rythmn, If You Want Love (You've Got It), Higway To Hell, Beat Around The
Bush,etc. This album is filled with awesome instrumention, catchy hooks and just
kickass rock 'n' roll. It's definitely a classic album, imo.
2AC/DC
Powerage


Powerage, never fails to disappoint me. It has a great bluesy feel to it. With some
of the catchiest riffs i ever heard. Songs like Riff Raff, Down Payment Blues, Rock
'N' Dammation, Gimme A Bullet and Kicked in the Teeth, really resembles their talent.
3AC/DC
High Voltage


A combination of their first 2 albums. High Voltage is definetly a very fun and
catchy album. With some of their greatest hits. Songs like The Jack, It's A Long
Way To The Top If You Wanna Rock 'n' Roll, She's Got Balls, High Voltage and Live
Wire are all rock 'n' roll classics and great songs to rock out too.
4AC/DC
Let There Be Rock


Let There Be Rock is a very good album. It contains great vocal structures, really
good guitar licks and solid instrumention overall. Whole Lotta Rosie, Let There Be
Rock, Dog Eat Dog, Bad Boy Boogie and Hell Ain't A Bad Place To Be, are songs to
never leave my attention and they are definitely one of my favorites.
5AC/DC
Dirty Deeds Done Dirt Cheap


Dirty Deeds Done Dirt Cheap, packs a punch with some really solid tracks. Jailbreak, Dirty Deeds Done Dirt Cheap, Big Balls and
There's Gonna Be Some Rockin are great tunes and are a lot of fun to jam too. This album really never disappoints me. It has a
great vibe to it and the musicianship is top notch.
Show/Add Comments (15)

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy