DBlitz
Squib
User

Reviews 4
Approval 90%

Soundoffs 3
News Articles 4
Band Edits + Tags 11
Album Edits 30

Album Ratings 295
Objectivity 78%

Last Active 04-28-13 5:46 am
Joined 12-18-07

Forum Posts 8,701
Review Comments 1,685

 Lists
05.05.13 Recommend Me Something Fun!12.16.10 2010: Best / Worst / Surprising / Disap
09.11.10 2010: Best, Worst, Most Disappointing/s

2010: Best, Worst, Most Disappointing/surprising So Far

procrastinating by makin a fuckin list on sputnikrgud 2010 recs plz happy 9/11 every1
1 Top
10


first 4 are interchangeable pretty much.
2Adversarial
All Idols Fall Before the Hammer


fuckin riffs 4.5/5
3Sufjan Stevens
All Delighted People EP


fucking sufjan stevens 4.5/5
4Flying Lotus
Cosmogramma


fucking bleeps and bloops 4.5/5
5Immolation
Majesty and Decay


fucking IMMO 4.5/5
6Defeated Sanity
Chapters of Repugnance


fucking GROO GROO 4/5
7Mount Kimbie
Crooks & Lovers


fucking dubstep(?) 4/5
8The Wakedead Gathering
Tenements of Ephemera


fucking old school death metal worship 4/5
9Axeman
Arrive


fvcking kvlt 4/5
10 Castevet
Mounds of Ash


fucking homosexual black metal 4/5
11Black Milk
Album of the Year


fucking niggers 4/5
12 Bottom
10


13 is among the worst shit i've head, 14 is rly bad and the rest are pretty much equal in shittiness and 2010 had much more where that came from + a lot of average ones
13 Annotations of an Autopsy
The Reign of Darkness


why did i listen to this idk 1/5
14As I Lay Dying
The Powerless Rise


metaLOLcore 1.5/5
15Brain Drill
Quantum Catastrophe


mindless and irritating wank 2/5
16Cynic
Re-Traced


no whywhywhy
17Periphery
Periphery


fucking djent 2/5
18Nevermore
The Obsidian Conspiracy


boringgggg 2/5
19Trigger the Bloodshed
Degenerate


dumm 2/5
20In Mourning
Monolith


idk all i remember was the chuggy gay numetal riffs, 2 scared to revisit the other album now 2/5
21Deftones
Diamond Eyes


loll 2/5
22Arsis
Starve for the Devil


dont let being this high fool u 2/5
23 Most
Surprising


came out of nowhere and was surprisingly good
24Sufjan Stevens
All Delighted People EP


dunno why. what has sufjan been upto in the past few years? The BQE and Run Rabbit Run, was boring as fuck. you are the blood was v good though. umm christmas songs too idk dont think i've listened to them properly yet. so i was waiting for the new state album and didn't know he was going through some existential crisis dat reviews and shit said and he was like 'lol dat state thing was joke' (which means he gave up lollll). then this just came out of fucking nowhere and i love it. been listening to it a lot. Djohariah is a bit ridik but the rest of the songs r v gud. 4.55555/5
25 Most
Disappointing


from my own high expectations or reviews or somethin idk i was just disappointed a lot
26The National
High Violet


i love the national. alligator was all i was listening to from like october last year think idk. boxer was pretty cool too, but alligator was where its at. boxer started to grow on me though and i really like that now as well (well most of it). of course i didn't like either albums as much on my first few listens. ok so then hi violet leaks and there are 4.5/5 soundoffs all over the place chan makes 5/5 review and these ppl prolly only listened to it once and they are like WOW 4.5/5 BEST 'INDIE' BAND WOW THE DRUMMER I GOT THE DURGS TO SORT IT OUT NEVER HEARD OF NATIONAL B4 BUT THIS IS THE BEST ALBUM OMG. then i listened to it and was like holy shit wtf happened. national lost their fuckin charm thats what. the lyrics were just so tame and boring and felt uninspired. some of the transition in their lines were random and just 'uh wat' and then i noticed they've always been doing that but it was so boring here. gone are most of the cute esoteric meaningful one liners. maybe i just cant relate to it at the moment like i could relate to alligator and boxer. idk. not saying this is bad though, just disappointing and underwhelming there are some really good songs on this, like little faith. but then i dont care for too many of these songs 3/5
27 Streetlight Manifesto
99 Songs of Revolution: Vol 1


Somewhere In The Between was v cool this was so disappointin 2.5-3/5
28Titus Andronicus
The Monitor


HOLY FUCKIN HYPE idk i'd prolly like this a lot if i give this more chances 2.5-3/5
29The Tallest Man on Earth
The Wild Hunt


hypeeeeee. might grow on me tho 3/5
30 Dark Tribe
Archaic Visions


their 04 album was v cool black metal album i thought, this was zzzzz 2.5/5
Show/Add Comments (38)

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy