ThyCrossAwaits
User

Reviews 46
Approval 84%

Soundoffs 104
News Articles 16
Band Edits + Tags 8
Album Edits 67

Album Ratings 68
Objectivity 49%

Last Active 12-13-15 6:50 pm
Joined 12-09-07

Forum Posts 32
Review Comments 3,189

 Lists
09.11.16 September why you so long04.22.16 Birthday Digs
03.28.16 2016 Thus Far10.07.15 Rec Me Similar
05.16.15 Probably Should've Waited03.14.15 So Did You Hear About the Thing?
12.24.14 2014 Masterlist 11.29.14 Ya Know, 2014 And Stuff
07.24.14 2014 Definitive08.25.13 Just Bought
08.13.13 Copying Trebor [3]05.04.13 Doomy Kind Of Day
04.18.13 Happy Birthday To You Your Shit Got Sto02.23.13 2013's Looking Up
02.14.13 Need Filthy Dm12.08.12 Top 50 Of 2012
11.22.12 Help!07.09.12 2012
More »

Wrecks

Trying to get a better sampling of 2009 metal. I've got Anaal Nathrakh and maudlin of the Well and Mastodon and Poison the Well. Thoughts?
1Behemoth
Evangelion


Should be easy to get my hands on this one, definitely buying. "Ov Fire and the Void" video was nucking futs.
2Panopticon
Collapse


Sounds like a deathier version of Wolves In the Throne Room. $8 off the label and they use PayPal. Sooooo buying.
3Gwynbleidd
Nostalgia


Sounds a lot like Opeth....
4Peste Noire
Ballade cuntre lo Anemi francor


I love La Sanie des siecles, but I'm sorta meh on this.
5Isis
Wavering Radiant


Very good. Might buy, if it's not horrendously expensive like at that headshop...
6Gorod
Process of a New Decline


Probably just going to download "Programmers" and "Disavow Your God".
7Be'lakor
Stone's Reach


Badass, but again just gonna download a few.
8Ulcerate
Everything Is Fire


Haven't heard much of this, but apparently it's good?
9Fleshgod Apocalypse
Oracles


Lol just plain badass.
10Black Dahlia Murder
Deflorate


No idea what this is gonna be like, but I'm looking forward to it. xD
Show/Add Comments (7)

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy