Hep Kat
White Iverson
User

Reviews 119
Approval 91%

Soundoffs 157
News Articles 48
Band Edits + Tags 596
Album Edits 815

Album Ratings 6469
Objectivity 85%

Last Active 07-28-15 8:16 pm
Joined 04-04-05

Forum Posts 12,318
Review Comments 17,942

 Lists
07.07.15 Made brownies this morning06.02.15 So yeah guys Tenement
05.18.15 my whole family is flexaholics04.29.15 I'm The Answer, Never Question
04.28.15 Aqua Teen Hunger Force Forever04.21.15 Fat 2015: One Punk's Guide to Oblivian.
04.20.15 Annual Plz Don't Delete It Stoner Chris04.18.15 Record Store Day 2015
04.12.15 RIP Commodore Jesus Lean03.11.15 Hip-Hop '15 > Hip-Hop '14
03.07.15 Hep's Underrated Punk Gems v. 1.0 03.05.15 Official Maxo 187 Listening Party/Hype
02.28.15 and1selfies02.28.15 Benny The Jet Rodriguez appreesh
02.25.15 DRose hurt...again02.23.15 Black Sails
02.19.15 Commodore Jesus Lean02.18.15 Pizza N' Punchlinez
More »

Driving Drunk Is Retarded

ly fun. nah sike my cousin just got his like 5th dui in the last 4 years. my wife is going to pick him up cuz i dont wanna see that sorry sunuvabitch. i mean how stupid do you have to be? 2 years ago he was driving drunk and got into an accident, completely totaling an uncle of ours' truck and nearly killing another motorist in the process! harumph!
2currensy and young roddy
bales
1meyhem lauren
Mandatory Brunch Meetings
Show/Add Comments (54)

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy