Reviews 16
Approval 97%

Soundoffs 25
News Articles 9
Band Edits + Tags 6
Album Edits 18

Album Ratings 428
Objectivity 68%

Last Active 01-25-14 5:29 pm
Joined 02-26-10

Forum Posts 21
Review Comments 7,218

03.16.14 Who Are You, Sputnik? 02.16.14 Saw Crosses Last Night
04.13.13 2013 Has Been Good03.07.13 3rd Sputversary
01.24.13 Tmv Is Fucking Dead10.27.12 21st Birthday/list
09.24.12 A Very Important Question09.11.12 Taxi's Favorite Users
09.10.12 Rec Me Music09.04.12 Taxi's Favorite User List Of All Time
08.07.12 I'm Back (?)06.15.12 It's Friday, I Ain't Got No Job, But I
05.10.12 Rec Me Happy Music05.02.12 Vinyl?
03.21.12 Procrastination01.19.12 Help A Taxi Out
12.13.11 New The Saddest Landscape Song10.27.11 20
More »

Taxi's Favorite Users

Idk if I have more than 50, or less than 50, but here goes. You guys rule. If rI forgot you, I still
1The Antlers

Banion - I believe Banion was the first user that I talked to outside of sputnik.
She's a great gal, and one of the nicest users I've ever come across on this site. A
ghost on the site now, but I'm pretty sure she still lurks occasionally :p Stay
awesome, Ban.
2Portugal. The Man
The Satanic Satanist

Balcaen - Idk how I came into contact with Balc, but she's also one of the coolest
users on this site. Doesn't take shit from all the male users and makes sure you
guys have 0 chance with her irl. Also a pretty solid reviewer. Cheers, mujer.
3August Burns Red

KimmsightMatters - Another one of the few female users on the site, but still cool
nonetheless. Took a lot of shit from the users when she first joined, and every list
she made was sure to spark a religious debate, but all that is done, and kimm is still
The Shape of Punk to Come

Samshine - Sam is the last of the cool girls I've encountered on this site, and also
one of the nicest/sweetest. Has awesome taste in music and is just all around
In Rainbows

Stokes - This guy. THIS GUY. STOOOOOOOKES. Prob knows me the best and can
know who I am in tinychat based on the way I type. A total dick, but a lovable dick
nonetheless. Love ya, cunt.
6Neutral Milk Hotel
In the Aeroplane Over the Sea

Masochist - Hands down the nicest user on the site. Can't be beat in that
category. Introduced me to this album. Has a great sexy radio voice. Easy to talk
to/get along with. Is ALWAYS happy. Stay awesome, Mas. We will hang out one
day and it'll be awesome.
Blue Moon Saiyeed

Silentpotato - Silent's a cool guy and will give you shit if he feels you deserve it.
Also has the most comments on the site now, I think.
Worship and Tribute

Scoot - This guy's also a boss and has pretty good taste in post-hardcore.
9Ennio Morricone
For a Few Dollars More

BallsToTheWall - Wylie brings the m/ and will kick your ass. Anywhere, anytime,
judo or not.
10Laura Stevenson and the Cans
Sit Resist

Maniac! - Brandon. All this guy wants to do is wrestle you down while you're both
oiled up. Lol jk. Brandon's a cool user and totally obsessed with anything Laura. We
disagree a lot when it comes to music, but who said music is everything? Chill dude.
Grow that beard. Stay boss.
11American Football
American Football

Kotoftw - Also met this guy on tinychat. He had long hair, but now it's short.
Should post more. Great dude.
12Every Time I Die
Hot Damn!

pornogratherapy - Because I know you irl.
Jane Doe

Xenophanes - Met this guy when he was just a user. Now he's staff. Great
reviewer. Nice as hell. Badass all around. Don't fuck with him. He has a beard.
14The Mars Volta
Frances the Mute

Iluvatar - Hanson. Total dick. Hates Circa Survive. Die. Jk, Hanson's cool. Great
taste in post-hardcore and screamo. Elitist motherfucker. Keeps it real though.
Knows that this album is their best.
15Frank Turner
Love, Ire & Song

Curseworship - Fountain, you're also a boss. This guy won't hesitate to kick your
ass. Be warned. Don't fuck with him.
16Coheed and Cambria
In Keeping Secrets of Silent Earth: 3

Uhhkris - I remember we were enemies at first. Then we buried the hatchet like
men. Uhhkris gives people a lot of shit. Cool with me though :p
17 Emery
In Shallow Seas We Sail

Recspecs - "Chasing tail and committing hate crimes." Strong words from a...dude.
Black dude. Would totally hit on your gf irl. We still haven't played GTA. The fuck
man? Recs is cool as fuck, though.
18Circa Survive

ZibelPin - Zibel's been around for a while, too. Loves Circa Survive (not as much as
me though, I'm #1 fanboy :3 ) We also need to play some GTA bro.
19Brand New
The Devil and God are Raging Inside Me

Foreverendeared - Known this guy for quite a while too. Writes some good poetry.
Chill dude.
20The Mars Volta
De-loused in the Comatorium

Weepingbanana - I can totally trust this guy with recs. He looked older than me,
but then I hit puberty. Guy's a riot.
21Danny Brown

Tkxxx7 - Ma nigga. BRUISER BRIGADE.
22La Dispute
Somewhere at the Bottom of the River...

Winsomniac - Only asian I've come across on the site. Total bro. Likes the junz.
Brings the mosh. Cool ass dude, though.
23 CityCop.

Wolfhorde - Wolf, motherfuckers. Not Wolfe. Great dude. German. Will fuck you up.
No joke.
Liquid Swords

Trebor17 - Treb is cool as fuck and brings the riffs on that guitar of his. Hair of the
gods. Looks like a Nord. Good taste.
25The Devil Wears Prada
Dead Throne

LoveIsAMixtape - This guy's cool too. Pretty rad vocalist.
26Aphex Twin
Selected Ambient Works 85-92

Aokuneff - "Andy, we got to get you some poon-a-kneeeeeeee!" Aokuneff is cool
as fuck too. Likes getting high, haha.
Watch Out!

Aids - Aids in Africa. Lmfao. This guy is cool too. Would totally chill with him irl.
28 Band You Don't Know
Obscure As Fuck Album You've Never Heard Of

Graveyard - Grow that fucking stache back, man, haha. Graves is tight. Into post-
punk you've never heard. Better than you.
29DJ Shadow

Keyblade - Who is this guy? Lol. Deserves a mention. Been nothing but a good dude
to me.
30Weird Al Yankovic
Bad Hair Day

Coneren - LOL. Guy passed out on tinychat once from being too drunk. Think I
deleted the screen shots. Funny shit. Cool feller though.
31The Fall of Troy

Dnor - Pinche gordito porno! :p Dnor's a cool dude. Gets hit on by MILFs apparently.
32Bomb the Music Industry!
Goodbye Cool World

Satellite - Always been cool as fuck with Satty. Great dude. Awesome user.
33Against Me!
Reinventing Axl Rose

Spec - Spec is a dude I'd definitely have a drink with m/
34The National

Apollo - Apollo is an all around good dude. Hope all is good with ya and you cut
down on the drinking.
35Love American

RedSkyForMiles - Fronts this kickass band. Great taste, too.
36Minor Threat
Minor Threat

Pit - THE Pit. The name itself strikes fear into every users body. Knows his
hardcore. Impossible to beat in an argument. Can probably kill you with his bare
hands. Your chances of kicking his ass irl? FUHGEDDABOUDIT.
37At the Drive-In

Sniper01 - Imo, best user on the site, with the best taste. Stay awesome, dude.
38The Story So Far
Under Soil and Dirt

Andcas - Guy's also a riot. Good taste in movies. Total ladies man. One of my favs.

Pizzamachine - Hey, we all like pizza. Still have that screenshot of you looking like Neo from the matrix lmao.
40 King Crimson
In the Court of Crimson King

Ovrot - m/ as fuck

Tmobotron - We share some pretty awesome bands and I know we've talked before. Join the list :)
None So Vile

Foxxxy - Because we've partied on tinychat before and ramy made us fight in that video.
43Streetlight Manifesto
Everything Goes Numb

Someguest - Lovable racist.
44 Band
45 Band
46 Band
47 Band
48 Band
49 Band
50 Band
Show/Add Comments (81)


Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Site Copyright 2005-2014
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy