Showing results 1 to 25 of 344
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: matious
Forum: Hip Hop 02-04-2013, 11:48 PM
Replies: 18
Views: 385
Posted By matious
haha damn

haha damn
Forum: Hip Hop 02-03-2013, 03:27 PM
Replies: 18
Views: 385
Posted By matious
its nice i like the 8bit noises or whatever on...

its nice i like the 8bit noises or whatever on the chorus part
Forum: Hip Hop 01-30-2013, 01:22 AM
Replies: 12
Views: 663
Posted By matious
your the only one to figure this out

your the only one to figure this out
Forum: Hip Hop 01-15-2013, 04:31 PM
Replies: 14
Views: 1,014
Posted By matious
lil fame is dope ...

lil fame is dope
http://www.youtube.com/watch?v=oHUkq9Tlpxs
Forum: Hip Hop 01-14-2013, 09:00 PM
Replies: 9
Views: 434
Posted By matious
were those examples of his good work or just...

were those examples of his good work or just examples of him being mature/progressive?

Because I see what your saying, but man its just so damn sappy and boring.
Forum: Hip Hop 01-11-2013, 03:17 PM
Replies: 9
Views: 434
Posted By matious
i've listened to one doomtree record. I've seen...

i've listened to one doomtree record. I've seen him live a couple times, but yeah not that familiar.
Forum: Hip Hop 01-11-2013, 11:16 AM
Replies: 9
Views: 434
Posted By matious
yeah. I met some of the kids from the "Fuck your...

yeah. I met some of the kids from the "Fuck your stuff" video and they're major d bags.

p.o.s is too old to be making songs entitled fuck your stuff, while simultaneously having product placement...
Forum: Hip Hop 01-10-2013, 01:31 PM
Replies: 22
Views: 960
Posted By matious
phoenix sounds so cliche but in a good way haha

phoenix sounds so cliche but in a good way haha
Forum: Hip Hop 01-10-2013, 12:25 PM
Replies: 22
Views: 960
Posted By matious
couple good songs

couple good songs
Forum: Hip Hop 01-10-2013, 12:24 PM
Replies: 2
Views: 249
Posted By matious
elucid

you guys like this guy?
was a feature on billy woods history will absolve me

http://elucid.bandcamp.com/album/bird-eat-snake-the-love-offering-split

i think its pretty nice
Forum: Hip Hop 12-01-2012, 05:17 PM
Replies: 9
Views: 605
Posted By matious
best producer since madlib, a lot of verses sound...

best producer since madlib, a lot of verses sound like tyler impersonations tho
Forum: Hip Hop 11-17-2012, 03:41 PM
Replies: 8
Views: 1,177
Posted By matious
The ep is dope, i like that cari ziolini song.

The ep is dope, i like that cari ziolini song.
Forum: Hip Hop 11-14-2012, 05:16 PM
Replies: 8
Views: 1,177
Posted By matious
his new mixtape is weak

his new mixtape is weak
Forum: Hip Hop 11-14-2012, 05:15 PM
Replies: 48
Views: 2,926
Posted By matious
mindblown

mindblown
Forum: Hip Hop 10-23-2012, 10:11 PM
Replies: 32
Views: 1,577
Posted By matious
illuminati

illuminati
Forum: Hip Hop 09-27-2012, 10:55 AM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
the mixtape is pretty nice too ...

the mixtape is pretty nice too
http://exclaim.ca/MusicVideo/ClickHear/jj_doom-exclusive_jj_doom_mixtape
Forum: Hip Hop 09-25-2012, 05:27 PM
Replies: 0
Views: 374
Posted By matious
weezy deposition

pretty good stuff
http://www.youtube.com/watch?v=_l5t1tfXwyM
Forum: Hip Hop 08-31-2012, 01:40 PM
Replies: 10
Views: 806
Posted By matious
i really like exxxquire as a rapper, lotta...

i really like exxxquire as a rapper, lotta similarity to method man flow-wise but denser lyrically.

Dude just needs to figure out what he wants to do musically, he's all over the place.

Huzzah...
Forum: Hip Hop 08-27-2012, 06:01 PM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
dude all the gmo lyrics are nuts there they...

dude all the gmo lyrics are nuts

there they go, feminizing men again
then pretend they don't know when we know, xeno estrogen
Forum: Hip Hop 08-21-2012, 02:35 PM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
the mask is like a gundam dumb dumb

the mask is like a gundam dumb dumb
Forum: Hip Hop 08-20-2012, 12:18 AM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
is that the commencement at whatever song? ...

is that the commencement at whatever song?

float is def my fave aesop rock but skelethon was boring
Forum: Hip Hop 08-19-2012, 03:54 PM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
my favorite lyric so far might be "it's an...

my favorite lyric so far might be "it's an optical illusion not lip-synching"

he just pwnt the shit out the ppl hating on him for having imposters on stage
Forum: Hip Hop 08-18-2012, 08:14 PM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
mm food is one of the most overrated rap records,...

mm food is one of the most overrated rap records, and this is coming from a fanboy. Seriously half of it is filler and it hasn't aged well at all.

This album is second fiddle to madvillian.

I...
Forum: Hip Hop 08-17-2012, 10:02 PM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
which songs does he lend verses? is he the...

which songs does he lend verses?

is he the dude on the dawg friendly? because that guy got off
Forum: Hip Hop 08-16-2012, 11:44 PM
Replies: 52
Views: 2,273
Posted By matious
wow this is really good wash your hands is...

wow this is really good

wash your hands is some next level doom humor
Showing results 1 to 25 of 344

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 02:28 AM.