Showing results 1 to 25 of 345
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Nocturnal
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-27-2015, 12:57 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
With Dead Hands Rising was an awesome band I...

With Dead Hands Rising was an awesome band I caught them back in 2008 with As Blood Runs Black, Veil Of Maya and Winds Of Plague and they were awesome

Its a shame they broke up they were very...
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-26-2015, 05:57 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
Heres a little throwback deathcore its more like...

Heres a little throwback deathcore its more like melodic death metal with breakdowns but I feel like some of you guys will enjoy this:

https://www.youtube.com/watch?v=oxyqJKDtk_c
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-25-2015, 04:05 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
AGATHG aren't my favourite band but at least they...

AGATHG aren't my favourite band but at least they brought something a little different to the scene at the time

Portals is my favourite
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-23-2015, 03:00 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
I like the new song and the singer reminds me of...

I like the new song and the singer reminds me of a less whiny spencer sotelo I just hope that they will still have a few songs without cleans
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-22-2015, 09:48 PM
Replies: 47,742
Views: 2,296,301
Posted By Nocturnal
he sure showed his class during that sturridge...

he sure showed his class during that sturridge goal
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-22-2015, 05:23 PM
Replies: 47,742
Views: 2,296,301
Posted By Nocturnal
Wtf was that Gerrard?? Im surprised...

Wtf was that Gerrard??

Im surprised Balotelli didn't get sent off as well
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-22-2015, 05:14 PM
Replies: 15
Views: 320
Posted By Nocturnal
dp's rule tbh imo

dp's rule tbh imo
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-22-2015, 12:23 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
a night in texas just took over the scene tbh ...

a night in texas just took over the scene tbh

straight up
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-20-2015, 05:28 PM
Replies: 10
Views: 349
Posted By Nocturnal
i liek bands liek whitechapel and job for a...

i liek bands liek whitechapel and job for a cowboy

very extreme
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-17-2015, 12:08 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
nah black tongue all day bruh hwd were ight tho ...

nah black tongue all day bruh hwd were ight tho

new oceano is actually awesome goes ham
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-14-2015, 10:48 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
I don't think it gets as slow as Black Tongue and...

I don't think it gets as slow as Black Tongue and less boring then them imo

Its still obviously a jun fest though lol jam this:

https://www.youtube.com/watch?v=xkNaqAjI-sg
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-13-2015, 10:54 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
I know I've ragged on them in the past but I'm...

I know I've ragged on them in the past but I'm just loving Traitors new album The Hate Campaign it goes ham probably the best beatdown to date tbh you guys should all check it out
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-11-2015, 08:59 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
I love We Are The End still pissed they never got...

I love We Are The End still pissed they never got to release that album on metal blade
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-06-2015, 05:17 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
no not even a good album tbh imo fun as...

no not even a good album tbh imo

fun as fuck tho il give it that
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-02-2015, 04:49 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
nobody here actually does have any musical...

nobody here actually does have any musical knowledge so its all good
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-01-2015, 03:47 PM
Replies: 18
Views: 690
Posted By Nocturnal
doubts on that bish you guys jam any 8...

doubts on that bish

you guys jam any 8 string bands? I like Periphery, Meshuggah, After The Burial and Bermuda
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-01-2015, 09:25 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
Welcome Marskid! Ill check em out

Welcome Marskid! Ill check em out
Forum: Community: Music/Off-Topic 03-01-2015, 08:54 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
Lethean > Betray tbh imo

Lethean > Betray tbh imo
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-27-2015, 11:55 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
Will b so good like Will Smith level shit

Will b so good like Will Smith level shit
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-27-2015, 10:30 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
what new album? how about a link fuckplug

what new album?

how about a link fuckplug
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-25-2015, 08:04 AM
Replies: 3,083
Views: 37,986
Posted By Nocturnal
Haha me 2 bby

Haha me 2 bby
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-24-2015, 05:17 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
I like it sounds like the more melodic parts of...

I like it sounds like the more melodic parts of Primitives with more cleans Im glad they didn't pull a Contortionist and go full prog
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-24-2015, 12:21 PM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
I did wasn't impressed il try again twat

I did wasn't impressed il try again twat
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-24-2015, 11:00 AM
Replies: 1,412
Views: 29,164
Posted By Nocturnal
Fucking sick I wasn't expecting much but that was...

Fucking sick I wasn't expecting much but that was sick, Betray is gonna gets ahrd from it 4 sure
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-24-2015, 10:39 AM
Replies: 47,742
Views: 2,296,301
Posted By Nocturnal
That Coutinho goal was just gorgeous and this new...

That Coutinho goal was just gorgeous and this new 3-4-3 formation is working like a charm but fucking hell Markovic needs to put 10-15 lbs of muscle if he wants to be a top player in the premier...
Showing results 1 to 25 of 345

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 03:48 AM.