Showing results 1 to 10 of 10
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Idiot_America
Forum: Guitar 02-21-2006, 09:37 PM
Replies: 3
Views: 217
Posted By Idiot_America
Pitch Shifting?

My friend told me about this but i have no idea how.

How do I do a pitch shift in Cakewalk Home Studio 2 to make what i've recorded sound like a bass?
I know you click the pitch shift thing, but...
Forum: Help/Bugs/Suggestions 01-01-2006, 09:46 PM
Replies: 7
Views: 485
Posted By Idiot_America
it was like a paragraph long tho:confused:

it was like a paragraph long tho:confused:
Forum: Help/Bugs/Suggestions 01-01-2006, 09:36 PM
Replies: 7
Views: 485
Posted By Idiot_America
idk about that but i've gotten a "comment too...

idk about that but i've gotten a "comment too short" error. wtf?:angry:
Forum: Archives 10-01-2005, 06:26 PM
Replies: 164
Views: 8,440
Posted By Idiot_America
well, since he bumped it neway...... i...

well, since he bumped it neway......


i have an Austin strat knock-off
Plays pretty well but the tuning keys are ****ty and the input jack craps out a lot :upset:
Forum: Archives 08-30-2005, 07:03 PM
Replies: 52
Views: 1,300
Posted By Idiot_America
That is played on the guitar the guy just uses a...

That is played on the guitar the guy just uses a talk box
Forum: Archives 12-02-2004, 02:30 PM
Replies: 283
Views: 2,880
Posted By Idiot_America
|)()35 1337 (()|_|/\/7 45 4 |_4/\/6|_|463?

|)()35 1337 (()|_|/\/7 45 4 |_4/\/6|_|463?
Forum: Archives 12-01-2004, 06:37 PM
Replies: 124
Views: 2,070
Posted By Idiot_America
SmarterChild: hmm... i don't really want 2...

SmarterChild: hmm... i don't really want 2 discuss money right now.
Democrat***: awwwwwww plz?
SmarterChild: ;-)
Democrat***: o tht reminds me....tell ur mom i left her money on the nightstand...
Forum: Archives 12-01-2004, 05:15 PM
Replies: 169
Views: 2,652
Posted By Idiot_America
in front of a girl's sex ed class EDIT:if...

in front of a girl's sex ed class

EDIT:if front of my gf's sex ed class :embarressed:
Forum: Archives 11-20-2004, 08:48 AM
Replies: 60
Views: 1,156
Posted By Idiot_America
here's a joke: u kno ur a Republican if u hate...

here's a joke:
u kno ur a Republican if u hate ur uncle because he's gay but u invite him to your daughter's birthday party because he's rich.
Ukno ur a Democrat if u hate ur uncle cause he's rich...
Forum: Archives 11-17-2004, 06:00 PM
Replies: 158
Views: 4,440
Posted By Idiot_America
Velvet Revolver-Contraband Green Day-American...

Velvet Revolver-Contraband
Green Day-American Idiot(i am the jusus of suburbia :D )
and.......Alterbridge- One Day Remains
Showing results 1 to 10 of 10

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 10:13 AM.