Showing results 1 to 25 of 72
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: chambered89
Forum: Help/Bugs/Suggestions 01-14-2012, 11:36 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
why is chan such a fag shit im prob gonna get...

why is chan such a fag shit im prob gonna get banned for this lol
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-31-2011, 05:56 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
fuck someguest

fuck someguest
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-31-2011, 05:47 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
anyone who complains about someone in this thread...

anyone who complains about someone in this thread besides this post is a terrible person and takes this site way toos eriously and needs to go outside happy new year everyone
Forum: Help/Bugs/Suggestions 11-28-2011, 10:41 PM
Replies: 241
Views: 19,111
Posted By chambered89
year's not even over :[ oh well 1_ Wu...

year's not even over :[ oh well


1_ Wu Lyf_Go Tell Fire To The Mountain
2_ Jenny Hval_Viscera
3_ Radiohead_The King Of Limbs
4_ Shabazz Palaces_Black Up
5_ Tim Hecker_Ravedeath, 1972
6_...
Forum: Help/Bugs/Suggestions 09-02-2011, 09:11 AM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
Baton Rouge

Baton Rouge
Forum: Help/Bugs/Suggestions 08-19-2011, 10:34 AM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
pos it?!

pos it?!
Forum: Help/Bugs/Suggestions 06-20-2011, 02:23 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
what's ur beef man a lot of lists aren't exactly...

what's ur beef man a lot of lists aren't exactly music related
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-14-2011, 09:33 AM
Replies: 195
Views: 12,711
Posted By chambered89
LPs 1_Titus Andronicus_the Monitor 2_The...

LPs

1_Titus Andronicus_the Monitor
2_The Knife_Tomorrow, In A Year
3_The Tallest Man On Earth_The Wild Hunt
4_The National_High Violet
5_Kanye West_My Beautiful Dark Twisted Fantasy...
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-13-2011, 01:11 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
i did not man

i did not man
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-13-2011, 01:15 AM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
idk

idk
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-13-2011, 12:42 AM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
sorry willie

sorry willie
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-12-2011, 11:40 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
lol

lol
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-12-2011, 10:54 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
i didn't see it

i didn't see it
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-12-2011, 10:42 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
well excuse me it wasn't on there when i asked...

well excuse me it wasn't on there when i asked why i was banned
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-12-2011, 10:23 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
yeah just saw it

yeah just saw it
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-12-2011, 09:11 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
why did i get banned lol

why did i get banned lol
Forum: Punk 01-07-2011, 10:17 AM
Replies: 39
Views: 2,889
Posted By chambered89
in love with an apparition

in love with an apparition
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-16-2010, 04:29 AM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
i just moved to NC too, Wilmington area

i just moved to NC too, Wilmington area
Forum: Hip Hop 12-14-2010, 10:12 PM
Replies: 2,787
Views: 102,061
Posted By chambered89
mellowhypeblackenedwhite

mellowhypeblackenedwhite
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-14-2010, 03:18 AM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
agreed

agreed
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-13-2010, 11:26 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
you should totally feature my songs of the year...

you should totally feature my songs of the year list thanks :]
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-12-2010, 03:48 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
lmao

lmao
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-02-2010, 08:49 PM
Replies: 12,731
Views: 870,911
Posted By chambered89
can you feature my list :]

can you feature my list :]
Forum: Hip Hop 11-07-2010, 01:25 PM
Replies: 751
Views: 31,679
Posted By chambered89
mellowhype - blackenedwhite

mellowhype - blackenedwhite
Forum: Community: Music/Off-Topic 11-07-2010, 01:21 PM
Replies: 227
Views: 28,855
Posted By chambered89
yo, yo if they see me, they blinkin cuz im a...

yo, yo
if they see me, they blinkin
cuz im a motherfucka who be thinkin what u thinkin
got a 45 and a wet dream nigga what u bringin?
this hot water on my skin be stingin
im sittin reminiscin...
Showing results 1 to 25 of 72

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 06:22 PM.