Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: Hep Kat
Forum: Community: Music/Off-Topic 04-03-2017, 05:44 PM
Replies: 17,109
Views: 259,048
Posted By Hep Kat
Sup fam Been a while

Sup fam


Been a while
Forum: Help/Bugs/Suggestions 01-22-2017, 06:27 PM
Replies: 7,595
Views: 741,855
Posted By Hep Kat
Delete all my lists plz. Okay, I have to do...

Delete all my lists plz.

Okay, I have to do these in batches, but we should get them done by midweek at the latest.
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-27-2016, 07:48 AM
Replies: 7,595
Views: 741,855
Posted By Hep Kat
http://www.sputnikmusic.com/review/72509/Good-Time...

http://www.sputnikmusic.com/review/72509/Good-Times-the-local-motion/

Delete
Forum: Help/Bugs/Suggestions 03-20-2016, 03:15 PM
Replies: 7,595
Views: 741,855
Posted By Hep Kat
u seem like a fun guy. prolly bedazzled in in...

u seem like a fun guy. prolly bedazzled in in your fedora and covering Shins songs with your Takamine acoustic by a bonfire, while u drink a few PBRs.

seriously doe. im sure you're buried in...
Forum: Help/Bugs/Suggestions 03-16-2016, 10:38 AM
Replies: 7,595
Views: 741,855
Posted By Hep Kat
Okay, so, since I was ignored a few years back...

Okay, so, since I was ignored a few years back when I asked about this: I demand you mothafuckas do your goddamn jobs and peruse my reviews for troll negs. Cuz a couple years back, over fuckin night...
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-21-2016, 11:16 AM
Replies: 17,109
Views: 259,048
Posted By Hep Kat
OH fucking duh haha. In my defense I was...

OH fucking duh haha.

In my defense I was extremely tired when I read that, as it was the bewitching hour. What's your old lady do for a living?
Forum: Community: Music/Off-Topic 02-20-2016, 01:33 AM
Replies: 17,109
Views: 259,048
Posted By Hep Kat
Good shit, brotha! What exactly does your new...

Good shit, brotha! What exactly does your new position entail and will it put you in a position to FINALLY secure your sorely deserved Emmy? ;)
Forum: Help/Bugs/Suggestions 02-14-2016, 07:59 PM
Replies: 7,595
Views: 741,855
Posted By Hep Kat
Just fucking permaban me, you fucking faggots....

Just fucking permaban me, you fucking faggots. You're not gonna handle being called out on your idiocy, then fucking just whack me with the banhammer and be done with it.

Fucking as if I deserve...
Forum: Community: Music/Off-Topic 01-17-2016, 01:24 AM
Replies: 18
Views: 539
Posted By Hep Kat
Uh huh :naughty:

Uh huh :naughty:
Forum: Community: Music/Off-Topic 01-16-2016, 05:46 PM
Replies: 17,109
Views: 259,048
Posted By Hep Kat
Congratulations, sir! As one of the few people...

Congratulations, sir! As one of the few people here who is presently a father, I can confidently say it's one of the greatest experiences life has to offer.

Now, forgive me, as I've been out the...
Forum: Community: Music/Off-Topic 01-16-2016, 12:59 AM
Replies: 17,109
Views: 259,048
Posted By Hep Kat
idk I'm hungry and lack food better eat a weak...

idk I'm hungry and lack food better eat a weak passerby
Forum: Politics, News, and World Issues 01-16-2016, 12:35 AM
Replies: 286
Views: 6,645
Posted By Hep Kat
Helsinki is the capitol of Finland, which I hear...

Helsinki is the capitol of Finland, which I hear sux
Forum: Community: Music/Off-Topic 01-16-2016, 12:00 AM
Replies: 17,109
Views: 259,048
Posted By Hep Kat
Hey guys so

Hey guys so
Forum: Politics, News, and World Issues 01-15-2016, 11:57 PM
Replies: 286
Views: 6,645
Posted By Hep Kat
tl;dr Finland sux

tl;dr Finland sux
Forum: Community: Music/Off-Topic 01-15-2016, 11:52 PM
Replies: 12
Views: 501
Posted By Hep Kat
Eh, they ain't all they cracked up to be tbh

Eh, they ain't all they cracked up to be tbh
Forum: Community: Music/Off-Topic 01-15-2016, 11:51 PM
Replies: 20
Views: 708
Posted By Hep Kat
Good fucking thread :lol:

Good fucking thread :lol:
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-27-2015, 11:32 PM
Replies: 7,595
Views: 741,855
Posted By Hep Kat
I can vouch for this kid. He's one of the best...

I can vouch for this kid. He's one of the best young users on the site. Has contributed a ton to the database.

Also, I would like to publicly throw my support behind my boy Spotjohnny aka...
Forum: Community: Music/Off-Topic 12-27-2015, 09:55 PM
Replies: 17,109
Views: 259,048
Posted By Hep Kat
u fucked up cuz Spotify is better tbh

u fucked up cuz Spotify is better tbh
Forum: Community: Music/Off-Topic 12-27-2015, 09:52 PM
Replies: 15
Views: 473
Posted By Hep Kat
I was a Genesis kid, so Sonic is...precious to me.

I was a Genesis kid, so Sonic is...precious to me.
Forum: Help/Bugs/Suggestions 12-25-2015, 10:39 PM
Replies: 7,595
Views: 741,855
Posted By Hep Kat
Why did you delete the Post Malone EP...?

Why did you delete the Post Malone EP...?
Forum: Politics, News, and World Issues 12-25-2015, 10:10 PM
Replies: 286
Views: 6,645
Posted By Hep Kat
Good riddance to bad rubbish imo tbh

Good riddance to bad rubbish imo tbh
Forum: Community: Music/Off-Topic 12-25-2015, 09:58 PM
Replies: 15
Views: 473
Posted By Hep Kat
https://m.youtube.com/show/sonicforhire ...

https://m.youtube.com/show/sonicforhire

Mark's post just reminded me this exists. Should be right up your alley if you meet the aforementioned criteria.
Forum: Politics, News, and World Issues 12-25-2015, 09:03 PM
Replies: 286
Views: 6,645
Posted By Hep Kat
"I like blue" Well I like red "Wtf...

"I like blue"

Well I like red

"Wtf strawman strawman!! !"
Forum: Politics, News, and World Issues 12-25-2015, 09:02 PM
Replies: 286
Views: 6,645
Posted By Hep Kat
Awwww widdle lakesy wakesy doesn't know what a...

Awwww widdle lakesy wakesy doesn't know what a strawman is, how cute.


I swear to god I never saw anyone on either side of this website call anyone out for a strawman until I did it to some tard...
Forum: Community: Music/Off-Topic 12-25-2015, 08:57 PM
Replies: 80
Views: 1,405
Posted By Hep Kat
Effeminate Presidents and Their Busy Wives would...

Effeminate Presidents and Their Busy Wives would make a sweet mouthful of a band name. One of my favorite Joe Strummer lyrics.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 01:19 PM.