Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: Firecracker
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 09:24 AM
Replies: 5,354
Views: 46,229
Posted By Firecracker
olbas oil is a favourite in my fam

olbas oil is a favourite in my fam
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 08:47 AM
Replies: 28,899
Views: 364,312
Posted By Firecracker
:( xo

:( xo
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 08:46 AM
Replies: 5,354
Views: 46,229
Posted By Firecracker
getting some fruit in there so hopefully vitamins...

getting some fruit in there so hopefully vitamins is done. and had a morrisons salad bar large salad yesterday too wooo
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 08:19 AM
Replies: 5,354
Views: 46,229
Posted By Firecracker
yeah i don't get sick often. doing the whole...

yeah i don't get sick often.
doing the whole rest and water thing. with a hot water bottle. but eating junk. eek. gonna make a salad in a bit.
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 08:16 AM
Replies: 28,899
Views: 364,312
Posted By Firecracker
confirmation +++

confirmation +++
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 07:16 AM
Replies: 5,354
Views: 46,229
Posted By Firecracker
yeah flu. better not be a deathly one.

yeah flu. better not be a deathly one.
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 06:54 AM
Replies: 10
Views: 437
Posted By Firecracker
the last gig i did i got given the main vocal mic...

the last gig i did i got given the main vocal mic randomly during the set between songs cos the singer had to do something so i said some stuff then wished everyone 'all the best'
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 06:53 AM
Replies: 26
Views: 147
Posted By Firecracker
whatever chuck you have shown that pic before...

whatever chuck you have shown that pic before with your gal
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 06:52 AM
Replies: 5,354
Views: 46,229
Posted By Firecracker
i am still ill as shit guys. :'(

i am still ill as shit guys. :'(
Forum: Community: Music/Off-Topic Today, 04:06 AM
Replies: 26
Views: 147
Posted By Firecracker
there's already a thread like this. but very glad...

there's already a thread like this. but very glad there's another one.
Forum: Community: Music/Off-Topic Yesterday, 02:33 AM
Replies: 5,354
Views: 46,229
Posted By Firecracker
been ill for the last 4 days :(

been ill for the last 4 days :(
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-30-2015, 07:50 AM
Replies: 48,315
Views: 2,347,036
Posted By Firecracker
i am wasting so much money with hazard and...

i am wasting so much money with hazard and ivanovic
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-29-2015, 03:25 PM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
everyone's proper metal loving in here

everyone's proper metal loving in here
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-29-2015, 03:23 PM
Replies: 48,315
Views: 2,347,036
Posted By Firecracker
haha i don't expect anything!

haha i don't expect anything!
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-29-2015, 11:48 AM
Replies: 48,315
Views: 2,347,036
Posted By Firecracker
wtf chelsea and liverpool

wtf chelsea and liverpool
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-28-2015, 10:04 AM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
gals in bands <3

gals in bands <3
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-28-2015, 09:32 AM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
radddd can't wait. nah never seen that!! i...

radddd can't wait.

nah never seen that!! i guess i should!
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-28-2015, 09:00 AM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
i had literally heard no riot grrrl music prior...

i had literally heard no riot grrrl music prior to this week
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-28-2015, 08:43 AM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51yHKCq1D2L....

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51yHKCq1D2L.jpg

WEHYYY nice one dudes
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-28-2015, 08:05 AM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
http://ecx.images-amazon.com/images/I/61RCkuTttCL....

http://ecx.images-amazon.com/images/I/61RCkuTttCL.jpg

this is lush too.
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-28-2015, 05:06 AM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
http://cdn.9cloud.us/images/220/piccit_bikini_kill...

http://cdn.9cloud.us/images/220/piccit_bikini_kill___reject_all_ame_413041244.png

this is totally killer.
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-27-2015, 01:48 PM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
richard d james album is nice

richard d james album is nice
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-27-2015, 10:36 AM
Replies: 5,354
Views: 46,229
Posted By Firecracker
i still have a block of halloumi in the fridge...

i still have a block of halloumi in the fridge and mixture for chick pea patties. rad.
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-26-2015, 01:06 PM
Replies: 47
Views: 341
Posted By Firecracker
haha alright

haha alright
Forum: Community: Music/Off-Topic 08-26-2015, 01:04 PM
Replies: 2,698
Views: 54,457
Posted By Firecracker
doing it now. not really a metal fan these days!...

doing it now. not really a metal fan these days! sounds pretty cool so far though.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 01:24 PM.