| Sputnikmusic
 

It’s been about a month since Rebecca Black’s wonderfully inane ode to the JFK assassination, Friday, hit Youtube and became immediately immortalized as one of the greatest memes of all time. Naturally, it’s spawned countless parodies, some genuinely funny, others interesting novelties. But on this Friday, I wanted to share with you the best of them all: the Hell Version. This incredibly well edited cut of Black’s video, which is kind of like if Aphex Twin’s “Come to Daddy” was directed by Marilyn Manson on the worst day of his life, is genuinely terrifying. Bet you never thought you’d hear Aphex Twin, Marilyn Manson, and Rebecca Black mentioned in the same sentence, did you? Check out the video below:

Scary, no?





Electric City
04.15.11
happy friday everyone

bloc
04.15.11
Holy...

Kris.
04.15.11
idgaf about the video that JFK link makes SO MUCH SENSE

Crysis
04.15.11
Sick editing

Satellite
04.15.11
ha, that was good.

let this be the last friday parody please.

iFghtffyrdmns
04.15.11
that was utterly FANTASTIC.

pizzamachine
04.15.11
EPIC

Wolfhorde
04.15.11
Lol, this is what dante's inferno looks like.

Geist
04.15.11
This song had it coming.

psykonaut
04.15.11
holy fucking christ

LetoAtreides
04.15.11
FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN

thebhoy
04.15.11
I've always thought she was really creepy looking. That video was creepy as fuck

Tyler
04.15.11
can we stop fucking writing about this.

also this sounds like insane clown posse

Electric City
04.15.11
i like that they didnt do too much with the rap scene. guy already seems satanic anyway

Slum
04.15.11
can we get over this please

ConsiderPhlebas
04.15.11
When she's in the car it's so freaky

AliW1993
04.15.11
Probably the best parody I've seen along with the censored one.

On a serious note though, I wish people would just forget she ever existed. I know people who still play the original and think it's hilarious, and it's really starting to get grating.

hesperus
04.15.11
Hey look, someone took my burning hatred for Rebecca Black and channeled it through a video of Rebecca Black.

BallsToTheWall
04.15.11
this is amazing

Athom
04.15.11
im sick of this fucking shit

Hyperion1001
04.15.11
Wtf.....

CelestialDust
04.15.11
great... she's stuck in my head again

Departures
04.15.11
my day has been made

DinosaurJones
04.15.11
JESUS FUCK

TMobotron
04.16.11
"im sick of this fucking shit"

same. i was done with it literally after the first time i heard it, never really understood why this became such a big deal. Its a bad song, people make bad songs every day. we know this.

not hating for this post though, it obviously appeals to people who aren't me (and this was much more interesting than the original video), i just dont get why.

Relinquished
04.16.11
honestly I saw the original and this.

this is awesome. I fucking hated that song.

MO
04.16.11
This is freakin' awesome

foreverendeared
04.16.11
death metal friday is better

RosaParks
04.16.11
can we please fucking let this song die

ilikeforests
04.16.11
wow :43 is literally aphex twin

BallsToTheWall
04.16.11
I dont care what anyone says, original Friday is ridicuously catchy. Gotta losten to itat least twice a day.

Acanthus
04.16.11
I loved this, it's been awhile since I've seen anything remotely similar.

Trebor.
04.16.11
I'm seriously sick of this friday shit.

radianteclipse
04.16.11
I think I might have been the last person on the face of the earth to listen to this song. In fact, I heard most of the parodies before I actually heard the original.

It's pretty awful, there's no denying that. But it's still better than Converge. :-)

DaveyBoy
04.16.11
"im sick of this fucking shit" (number whatever we're up to)

Any time her name is mentioned, she wins & we all lose.



Spec
04.16.11
Let's just stop discussing this shit.

twlichty
04.16.11
first minute was coool

then was just a horrible, random editing job

musicConsumer
04.16.11
Someones Dad kills it everytime in this song. Even in the Hell version.

lancebramsay
04.17.11
I enjoyed the game-boy version of friday
http://www.youtube.com/watch?v=YWBs0WFY8vk

Puzzles
04.17.11
I'm gonna have nightmares about this shit, I just know it...

Zanders
04.18.11
Keep laughing at her song and video, you are only making her rich and famous. All publicity is good publicity. This poor excuse for music should just be ignored , not spread around.

And while everyone gets their giggles from this, talented artists go unnoticed and will never be as successful as she is. Heck, people will most likely even start supporting her.

Thanks a lot, guys. This is why we can't have nice things.



Zanders
04.18.11
Oh look.

http://www.metrowny.com/news-entertainment/archives/894-Rebecca_Black_already_a_millionaire_with_iTunes_sales.html

And this was last month.

Zanders
04.18.11
I find it hard to keep any faith in humanity when stupid things like this keep happening.

Zanders
04.18.11
I googled that and it appears to just be a rumor. But just wait, I'm sure she will be on a bunch of TV shows.

But I've noticed that this kind of thing happens in every field. You have noticed that "fail" videos get more attention than people doing things well, right? You might even end up on some crappy show like Tosh.0.

Zanders
04.18.11
It's still receiving fame for doing something badly. Many people make money from viral videos on youtube, and it's pretty much guaranteed that you will get a flood of views after appearing on a TV show like that. It's more than many people with actual talent will get. There is an obsession people seem to have with watching people do things badly or stupidly.

There are also people that like to spend too much time complaining about things that are bad instead of talking about the things that are good, like what I am doing now. I try to avoid going off and ranting about stuff like this, because in the end it's still giving them attention.

I just wish people would stop and realize that they are making people successful for doing things badly, while the people that deserve the attention go unnoticed.

Things like this should just be ignored.

kingjulian
04.18.11
The "Yeah"s on the "Partyin', partyin' YEAH" parts are especially terrifying.

MutnikSpusic
04.18.11
JFK? Joke Face Killah?
no

AgentYorkMorgan
04.18.11
It's been awhile since anything has made me laugh that hard.

greg84
04.18.11
Finally a listenable version of this song.

Oathbreaker
04.18.11
Implying that the normal version doesn't feel like being sonically tortured in hell.

Electric City
04.19.11
to zanders, the thing thats cool about this is the parody, not the song itself. i posted it because i thought the work done by the guys behind it is clever and well done. at this point its not about laughing about rebecca black but laughing at the clever manipulation of this piece of pop culture. post-modernism and shit idk

BallsToTheWall
04.19.11
Never gets old, this or the original which I doubt you gouts will have the balls to admit that it's really in fact infectiously catchy.

MO
04.19.11
nah, I heard it once and it sucked so much dick I haven't listened since

Srangerthanficti0n
04.21.11
its almost hypnotic, i acctualy couldnt look away when i tried 0.0

You need to be logged in to post a comment
Login | Register

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy