| Sputnikmusic
 

Who says you can’t remix a classic? Sputnik favorite Pretty Lights certainly doesn’t seem to give a damn, as his newly released, uh, 2010 Unreleased Remixes EP, which you can download in all its seven-song glory here. “Time” might be my favorite, but check out his Steve Miller Band and Kanye remixes for some more electro glory.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.





klap
02.07.11
yes

AnotherBrick
02.07.11
i love it when people take perfect songs and ruin them.

Spec
02.07.11
Really don't like this.

klap
02.07.11
waaaaaah

mallen-
02.07.11
ughhh

bernardo06
02.07.11
Amazing opening, crappy opening.

robertsona
02.07.11
yeah uh

no thanks

HallucinogeNick
02.07.11
this is the least favorite of mine on the album. Empire of the State Jay Z Remix with Biggie Smalls is sick. This man is the best in the scene.

thebhoy
02.08.11
well, that was fucking terrible.

circa923
02.08.11
is my computer cutting out? or is that the audio my god. This is my favorite Floyd song btw

CelestialDust
02.08.11
4/5
because some parts i can't stand

this is sick though

StreetlightRock
02.08.11
Sounds like a Baths track.

robertsona
02.08.11
not at all???

klap
02.08.11
yeah that jay-z mashup was pretty sick. i also liked the all of the lights remix.

you guys are going to love my friday post

thebhoy
02.08.11
Pink Floyd's songs are great because they use space and tone so well, this was just like YEAH SICK BEAT LETS DO THAT OVER THIS

klap
02.08.11
don't worry keelan i have something for your delicate sensibilities later

robertsona
02.08.11
dark side of the moon is like my favorite album ever (top 5 def def def) so NOBODY FUCKS WITH IT

but especially not this shittily :(

HallucinogeNick
02.08.11
enough. PL bashing. Rudy Klapper posted the worst song of Derek Vincent Smith's recent library. Everyone needs to listen to his most recent EP Glowing In The Darkest Night. Shit should have been on 2010's best EP's, not that Skrillex crap.

CelestialDust
02.08.11
thanks for sharing rudy, i guess i'm in the minority here

klap
02.08.11
nick is correct in referring to pretty light's recent discography, stuff is seriously good

psykonaut
02.08.11
i can dig it

Manic_
02.08.11
should of just kept the crappy beat and left Floyd's name out of this

AnotherBrick
02.08.11
Glad I wasnt the only one thinking this was absolutly terrible

DiceMan
02.08.11
Pretty Lights does a lot of really sick shit, but this just sounds like a bad idea.

botb
02.08.11
pretty lights is so bad

HallucinogeNick
02.08.11
guess he doesn't have enough breakdowns

Jim
02.08.11
this is really overdone

shablaman54
02.08.11
Shit should have been on 2010's best EP's, not that Skrillex crap.

I KNOW RIGHT WTF

TheBuzzKiller
02.08.11
Enjoyed it, and Pink Floyd has been one of my fav bands since I was a kid.

qwe3
02.08.11
wasnt terrible but wasnt great

AggravatedYeti
02.08.11
^ qwe know whats up.

Aids
02.08.11
I'm a huge Pink Floyd fanboy, and that was alright. Not as horrible as reading the comments lead me to believe it would be.

captaincrunch11
02.08.11
That Kanye remix sucks DICK

thebhoy
02.09.11
Yes Rudy, cater my delicate sensibilities!

seifer
02.09.11
comparing a classic to a remix this never stood a chance

foreverendeared
02.09.11
It was okay. Pretty entertaining, but I'll never listen to it again.

Niceinvader
02.09.11
What's with all the hate?

AnotherBrick
02.09.11
because its awful

Niceinvader
02.09.11
I disagree

MMC425
02.09.11
this is soooooo legit. it's like a dark side of the moon i can rave to, i say hell yes.

Awesomesauce
02.11.11
Thanks for ruining my friday. Jerk.

HallucinogeNick
02.11.11
Rudy whats this promises Friday post possibly pertaining to Pretty Lights? I am eagerly awaiting.

klap
02.12.11
it wasn't pertaining to pretty lights and i was busy today but soon

buckfoston
02.12.11
this is horrible omg

climactic
02.14.11
horrible

Leviathan8937
02.18.11
nothing against kayne ,,but a remix pink floyd songmust be done by a better artist ,like : aphex twin ,massive attack ,nine inch nails or dj shadow

AnotherBrick
02.18.11
you're dumb. no one should ever remix a pink floyd song. why ruin something perfect?

Ire
02.18.11
meh it's alright

You need to be logged in to post a comment
Login | Register

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy