Isis In the Absence of Truth
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Shuyin
February 25th 2014



11422 Comments

Album Rating: 4.0

you did what?

KILL HIM

Digging: Integral - Sercosa

conesmoke
February 25th 2014



5194 Comments

Album Rating: 4.5

Oceanic is definitely not boring. The fuck is that shit.

BigPleb
February 25th 2014



35340 Comments

Album Rating: 4.5

Opinions dickweed.

Shuyin
February 25th 2014



11422 Comments

Album Rating: 4.0

KILL THEM

conesmoke
February 25th 2014



5194 Comments

Album Rating: 4.5

Lol dickweed XP

OmairSh
February 25th 2014



10849 Comments

Album Rating: 4.0

Damn whats with the cone hate. Sup cone

Digging: Paco de Lucia - El Duende Flamenco

SnakeDelilah
February 25th 2014



6344 Comments

Album Rating: 4.5

traffic cone

Digging: The Front Bottoms - The Front Bottoms

OmairSh
February 25th 2014



10849 Comments

Album Rating: 4.0

Chocolate cone

Wadlez
February 25th 2014



3866 Comments

Album Rating: 4.0

Pine cone

AnimalsAsSummit
February 25th 2014



666 Comments

Album Rating: 4.5

lol oceanic is probably their best honestly. there's nothing like that danceable riff in 'the beginning and the end'

SnakeDelilah
February 25th 2014



6344 Comments

Album Rating: 4.5

the beginning and the end is like a dark chocolate truffle with gooey caramel inside the shell.

LordePots
February 25th 2014



6526 Comments

Album Rating: 4.5

fuck dark chocolate, milk btch

SnakeDelilah
February 25th 2014



6344 Comments

Album Rating: 4.5

it's a simile goddamnit. the beginning of the song is a bit uneven but is saved hard by the bridge and the end.

LordePots
February 25th 2014



6526 Comments

Album Rating: 4.5

fuk yer smilies

johnnydeking29
February 26th 2014



9011 Comments

Album Rating: 4.0

Carry mmmmmmm

Digging: Naked City - Radio

Emyay
February 26th 2014



5939 Comments

Album Rating: 3.5

yeah oceanic rules hard to debate that

adr
February 26th 2014



2230 Comments

Album Rating: 3.0

most of the time this is borring, holy tears rules tho, best song here.

Digging: Julee Cruise - Floating into the Night

Emyay
February 26th 2014



5939 Comments

Album Rating: 3.5

666

OmairSh
February 26th 2014



10849 Comments

Album Rating: 4.0

If adr talks again his life will be ruined

KILL
February 26th 2014



71097 Comments

Album Rating: 3.5

most of the time this is borring

no shit do u even know the genre

Digging: David Axelrod - Song of Innocence



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy