Converge No Heroes
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

album kinda loses the flow after the title track even though grim heart is a fantastic track

Digging: Soda Bomb - Wanna Jam?

AaronIsCrunchy
October 5th 2014


1952 Comments

Album Rating: 5.0

True, although Bare My Teeth/To The Lions (particularly the latter) pick it up right at the end for me.

Digging: Embrace Of Thorns - Darkness Impenetrable

Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

yeah but i'd still say to the lions is the weakest verge closer (although it's pretty silly to start picking a least fave closer)

AaronIsCrunchy
October 5th 2014


1952 Comments

Album Rating: 5.0

They seem to have a way with a closer, there aren't any bad ones at all. To get my two pennies in, my least favourite would be Predatory Glow, on the grounds it's the only one that I can't remember how it goes without listening to it.

Flugmorph
October 5th 2014


5382 Comments

Album Rating: 3.5

but YFM is their 2nd best. just as an album overall

Digging: K.I.Z. - Hurra die Welt geht unter

Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

jake's vox are always great except for some stuff on halo (not a big fan of his performance on aimless arrow either)

Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

aimless arrow is one of my least fave verge tracks tbh



jane doe will always be my number one, but i tend to love pre-jd stuff more than post-jd in general

Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

ptes is practically perfect bro

Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

well yeah it's converge-wise pretty much the opposite of awlwlb

danielito19
October 5th 2014


9817 Comments

Album Rating: 2.5

I really like awlwlb and atf, i feel like I'm in the minority of 'vergers

JokineAugustus
October 5th 2014


7896 Comments

Album Rating: 4.0

I love both of those to death. This is second weakest verge, so that's saying how much I love this band.

Halo is obviously worst

Digging: Morbid Saint - Spectrum of Death

Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

and even halo rules

JokineAugustus
October 5th 2014


7896 Comments

Album Rating: 4.0

Can't remember much about that other then the production sucked ass

Artuma
October 5th 2014


19793 Comments

Album Rating: 4.5

shallow breathing, antithesis and undo are real gems bro. but yeah, the production is kinda shitty

Gyromania
February 21st 2015


17704 Comments

Album Rating: 2.5

hmmm

Gyromania
February 21st 2015


17704 Comments

Album Rating: 2.5

that song, trophy scars, and the first three are all fantastic... but then there's the rest

Gyromania
February 21st 2015


17704 Comments

Album Rating: 2.5

it's been a while since i've given it a fair listen though. who knows, maybe i'll love it now and relinquished can make fun of me for it!

chinesewhispers
February 21st 2015


2460 Comments


Weight of the World, T/t, Orphaned (prolly my fav), Lonewolves...plenty are great. Honestly don't get why
people dislike this, thought it was solid front-to-back

Artuma
February 21st 2015


19793 Comments

Album Rating: 4.5

"but then there's the rest"



t/t, vengeance, plagues, orphaned and to the lions are top tier verge songs as well

Gyromania
February 21st 2015


17704 Comments

Album Rating: 2.5

plagues is one of the worst songs i've ever heard. or at least it was last i checked



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy