Megadeth The World Needs a Hero
» Back to review

Comments:Add a Comment 
FearThyEvil
January 3rd 2011


14460 Comments

Album Rating: 2.0

KILL I wasn't disrespecting Megadeth just this album. I really love Megadeth and Mustaine but this album is really disappointing.

jordo246
September 1st 2011


69 Comments

Album Rating: 3.0

Still better than St Anger

TheNotrap
September 1st 2011


8412 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

both damn average

Digging: Flotsam and Jetsam - Flotsam and Jetsam

BaturTogay
September 29th 2011


164 Comments


OH MY GOD! What about Promises!! It's the most emotional song of Megadeth..

Uranium
October 11th 2011


7489 Comments


pretty sure i like this a lot

theacademy
Staff Reviewer
December 21st 2011


29523 Comments

Album Rating: 5.0

yeah this is awesome

KjSwantko
December 21st 2011


9449 Comments

Album Rating: 2.5

lol moto psycho

KILL
December 21st 2011


77191 Comments

Album Rating: 2.5

rules

Insurrection
Contributing Reviewer
January 5th 2012


23905 Comments

Album Rating: 2.5

dread and the fugitive mind is pretty cool

KILL
January 5th 2012


77191 Comments

Album Rating: 2.5

1000 times goodbye is the worst megadeth song



or maybe crush em hmm

KjSwantko
January 5th 2012


9449 Comments

Album Rating: 2.5

yea crush em is especially gay

Insurrection
Contributing Reviewer
January 5th 2012


23905 Comments

Album Rating: 2.5

gay but catchy. cant say the same about 1000 times goodbye

KjSwantko
January 5th 2012


9449 Comments

Album Rating: 2.5

yea but 1,000 times goodbye at least tries to be kinda metal

Insurrection
Contributing Reviewer
January 5th 2012


23905 Comments

Album Rating: 2.5

the lyrics are metal as fuck

KjSwantko
January 5th 2012


9449 Comments

Album Rating: 2.5

holy shit yea they are, so evil

TheNotrap
January 5th 2012


8412 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

Probably Dave's most uninspired moment.

KjSwantko
January 5th 2012


9449 Comments

Album Rating: 2.5

yea either that or the entire Risk album

dannyboy89
January 19th 2012


13329 Comments

Album Rating: 1.5

Don't care much for this album. A great band at their worst.

Insurrection
Contributing Reviewer
January 19th 2012


23905 Comments

Album Rating: 2.5

nah it has some good tracks

tylerdurdenpt
March 5th 2012


96 Comments

Album Rating: 3.5

"Burning Bridges" is pretty good.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy