Coheed and Cambria From Fear Through the Eyes of Madness
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DarthMann
January 19th 2013



13476 Comments

Album Rating: 3.0

btichas

foxxxythnksustnk
January 19th 2013



2132 Comments


lol o.k

DarthMann
January 19th 2013



13476 Comments

Album Rating: 3.0

o.k.

johnnydeking29
January 19th 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

grind lives

Digging: Naked City - Radio

Kris.
March 1st 2013



12146 Comments

Album Rating: 4.5

willing well II best song ever written agreed so hard

johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

Yup defo, WWI 2nd best

Kris.
March 1st 2013



12146 Comments

Album Rating: 4.5

na id say wwIII second best


johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

WWIII is classic but my least fave of the suite

johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

But those 4 songs > the universe

Kris.
March 1st 2013



12146 Comments

Album Rating: 4.5

ah dude see wwI is my least fave and iv would be my 3rd dang


so like


i dunno

why don't i have this as a 5


oh yea wake up exists

johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

Wake Up and Once Upon (and Mother May I to a lesser degree)...it could have been perfect

Kris.
March 1st 2013



12146 Comments

Album Rating: 4.5

i like once upon and mother may i but wake up is shit

Yazz_Flute
March 1st 2013



18764 Comments

Album Rating: 4.0

The Crowing is still > Willing Well II but that's definitely second best Coheed.



Digging: Cormorant - Dwellings

johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

Agreed, so painfully cheesy and Always and Never proved that they could write a great ballad

johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

Everything Evil>WWII>The Crowing>WWI imo

Kris.
March 1st 2013



12146 Comments

Album Rating: 4.5

my top 5 as of right now would be


willing well II
delirium trigger
the crowing
vic the butcher
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanddddd probably junesong provision


but honestly elf tower new mexico beats all of these

johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

Could never really dig Junesong, but yeah sweet list

johnnydeking29
March 1st 2013



8980 Comments

Album Rating: 4.5

Am I the only one that thinks that Gravity's Union feels like a (still formidable) baby version of the Crowing?

Yazz_Flute
March 1st 2013



18764 Comments

Album Rating: 4.0

The Crowing > WWII > Everything Evil.

But those are my top three Coheed Tracks and they're each pretty much perfect songs so.

Kris.
March 1st 2013



12146 Comments

Album Rating: 4.5

gravity's union honestly would be my number 6. song fucking rules. and yea it deff has a much darker crowing vibe



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy