Iron Maiden A Matter of Life and Death
» Back to review

Comments:Add a Comment 
JamieTwort
Contributing Reviewer
August 26th 2012


23659 Comments


3 wtf

ViperAces
August 26th 2012


12524 Comments


Yea I should up

manosg
Contributing Reviewer
January 17th 2013


8237 Comments

Album Rating: 4.0

Along with Brave New World, the best thing they've done that is not released in the 80s.

Digging: Iron Maiden - The Book of Souls

JamieTwort
Contributing Reviewer
January 17th 2013


23659 Comments


Agreed.

Atari
Contributing Reviewer
January 17th 2013


20808 Comments


it's been a while since i've heard this one i need to change that

JamieTwort
Contributing Reviewer
January 17th 2013


23659 Comments


This is actually better than BNW imo.

BigPleb
February 14th 2013


42198 Comments

Album Rating: 4.5

Having a Maiden only jam



http://plug.dj/hybrid-theory/

arthen
February 17th 2013


2 Comments

Album Rating: 4.0

I always thought that this album was like The X Factor with Bruce Dickinson, therefor this is a fucking fantastic album

facupm
February 17th 2013


10030 Comments

Album Rating: 3.5

>>>>>>>>>>>BRave New World

facupm
February 17th 2013


10030 Comments

Album Rating: 3.5

X Factor > BNW





Vakarian12
February 28th 2013


4031 Comments

Album Rating: 5.0

^lol.





DeathPiercedMe
February 28th 2013


676 Comments


X Factor is probably a 1.5/5

manosg
Contributing Reviewer
February 28th 2013


8237 Comments

Album Rating: 4.0

For me it's a 2.5 but definitely not better than BNW.

Titan
February 28th 2013


9226 Comments

Album Rating: 4.0

yeah but the instrumentation is still good

BigPleb
February 28th 2013


42198 Comments

Album Rating: 4.5

Different World owns.

Vakarian12
March 1st 2013


4031 Comments

Album Rating: 5.0

favourite Maiden

JamieTwort
Contributing Reviewer
March 1st 2013


23659 Comments


Their best since Seventh Son imo.

Vakarian12
March 1st 2013


4031 Comments

Album Rating: 5.0

only album I haven't heard in full. Brother pissed off with it when he moved out

UED
March 11th 2013


29 Comments


For me this is their second best after Powerslave.

oltnabrick
March 11th 2013


33375 Comments


Kinda boring tho



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy