System of a Down Steal This Album!
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrHouseSchuldiner
December 27th 2013


5643 Comments


STA is better but Debut is far better imo

Green Baron
December 27th 2013


22345 Comments

Album Rating: 4.0

Psycho sucks ass though, a lott

Digging: Riverside - Second Life Syndrome

Slut
December 27th 2013


4057 Comments


You all are just stupid

demigod!
December 27th 2013


47944 Comments


MOST LONELIEST DAY OF MY LIIIIIIIIFE

Digging: Silver Jews - American Water

mryrtmrnfoxxxy
January 21st 2014


14641 Comments

Album Rating: 4.5

forgot i like these guys lol classic

Digging: Dinosaur Jr. - Give a Glimpse of What Yer Not

mryrtmrnfoxxxy
January 21st 2014


14641 Comments

Album Rating: 4.5

mezmerize is rated higher than sta haha omg no

deathschool
January 21st 2014


20393 Comments


This destroys Mezmerize. It's really better than Toxicity. I don't get why so many people dislike this album. There aren't really any bad songs on here.

deathschool
January 21st 2014


20393 Comments


The ending of Mr. Jack might be my favorite SOAD moment.

mryrtmrnfoxxxy
January 21st 2014


14641 Comments

Album Rating: 4.5

agreed

zakalwe
January 21st 2014


17053 Comments


I took the album title literally and held HMV up at gun point (they still offered me the selection of titles on the counter for £2)
So here I am, shaking with adrenaline, gun shot residue in me hair about to hit play.

Digging: BADBADNOTGOOD - IV

mryrtmrnfoxxxy
January 21st 2014


14641 Comments

Album Rating: 4.5

lol



u ever jam this bro

Green Baron
January 21st 2014


22345 Comments

Album Rating: 4.0

yeah man, fuck the system

deathschool
January 21st 2014


20393 Comments


Fuck the System gets me so hyped.









And horny.

zakalwe
January 21st 2014


17053 Comments


Never listened. Being the miserable fucker I am I lumbered these in with the contributors to the downfall but in fairness they have done some tunes. I'm going to give it a spin.

Green Baron
January 21st 2014


22345 Comments

Album Rating: 4.0

Don't start with this, go chronologically.



That way you'll be amazed by their first two, glad with this one and then pissed off by the time you reach mezmerize/hypnotize

mryrtmrnfoxxxy
January 21st 2014


14641 Comments

Album Rating: 4.5

id argue that this is the most immediate system of a down album but its system of a down so lol

zakalwe
January 21st 2014


17053 Comments


Will do linkinmuse pal, if I'm genuinely amazed by the first two I will change me name to Serj Tankinthingy

mryrtmrnfoxxxy
January 21st 2014


14641 Comments

Album Rating: 4.5

dolmayans drumming so catchy

Insurrection
Contributing Reviewer
January 27th 2014


23951 Comments

Album Rating: 4.5

"The ending of Mr. Jack might be my favorite SOAD moment."



fuck yes



might be my favorite soad. well shit after s/t. this is my most played for sure tho

YoYoMancuso
January 27th 2014


12303 Comments

Album Rating: 4.5

PUT YOUR HANDS UP



GET OUT OF THE CAR



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy