System of a Down Toxicity
» Back to review

Comments:Add a Comment 
evilford
December 6th 2013


24220 Comments

Album Rating: 3.0

worst soad

Digging: Wolf Spider - Drifting in the Sullen Sea

YakNips
December 6th 2013


15039 Comments

Album Rating: 4.0

If by worst you mean best than yeah I agree

Digging: Black Howling - O Sangue e a Terra

evilford
December 6th 2013


24220 Comments

Album Rating: 3.0

nope by worst I mean worst

Funeralopolis
December 6th 2013


12428 Comments

Album Rating: 4.0

mezmerize is worst

Digging: A Bunny's Caravan - Draining Puddles, Retrieving Treasures

evilford
December 6th 2013


24220 Comments

Album Rating: 3.0

this album is total poo outside of science, toxicity and aerials

SirDrumsalot
December 6th 2013


1659 Comments

Album Rating: 3.5

Mezmerize and Hypnotize suck balls. This one is probably next worst, but only because s/t and Steal This Album are incredible!

Cipieron
December 6th 2013


3508 Comments

Album Rating: 4.0

nah, STA kinda sucks man. way overrated on this site.

ButteryBiscuitBass
December 6th 2013


10745 Comments

Album Rating: 4.5

STA is incredible. I know a lot of people irl that dig it.

Cipieron
December 6th 2013


3508 Comments

Album Rating: 4.0

i sold my copy of STA, most of the songs there just annoy me. System was my first 'favorite' band, but i feel like i've all but completely outgrown them. their music just wears on me

SirDrumsalot
December 6th 2013


1659 Comments

Album Rating: 3.5

Nah...STA is awesome. Maybe even better than S/T. I dont know...I go back and forth between the two.

If their new album they are supposedly working on is as bad as Hpno/Mes I will probably be done with them though.

Artuma
December 6th 2013


18370 Comments

Album Rating: 3.5

"I know a lot of people irl"



impossible

Digging: The Saddest Landscape - Lift Your Burdens High For This is Where We Cross

FourthReich
December 6th 2013


19371 Comments

Album Rating: 4.5

hahaha!

Digging: Clarence Clarity - No Now

Cipieron
December 6th 2013


3508 Comments

Album Rating: 4.0

it's confirmed they're working on a new album?

FourthReich
December 6th 2013


19371 Comments

Album Rating: 4.5

Nah lol. Just a huge admirer of Japanese music and culture.

SirDrumsalot
December 6th 2013


1659 Comments

Album Rating: 3.5

Not necessarily confirmed. They keep going back and forth saying it will happen in 2014, then it wont, then it might. So who really knows.

Cipieron
December 6th 2013


3508 Comments

Album Rating: 4.0

i don't even know if i care anyone. i might just sell all my soad albums.. i just always seem to hit skip when their songs pop up.





I'M OVER IT

ButteryBiscuitBass
December 6th 2013


10745 Comments

Album Rating: 4.5

Oh Art.

Toondude10
December 6th 2013


5325 Comments

Album Rating: 5.0

They said they're going to do a cover album first then they'll do another album



...or something out of the sort.

Digging: TesseracT - One

evilford
December 6th 2013


24220 Comments

Album Rating: 3.0

lol I hope that's a joke

Relinquished
December 6th 2013


28057 Comments


joke's on their fans if anything



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy