Mahavishnu Orchestra Birds of Fire
» Back to review

Comments:Add a Comment 
FlawedPerfection
Emeritus
July 24th 2006


2806 Comments

Album Rating: 4.5

:lol:

If it didn't completely destroy the tone of my review, I would put it in.

yas666eer
November 10th 2008


270 Comments


ace review dude... cant believe that i have no heard this... going to check it out now

jefflebowski
January 16th 2014


8247 Comments


best JML

Digging: Shellac - Dude Incredible

JamieTwort
Contributing Reviewer
January 16th 2014


20741 Comments

Album Rating: 4.5

I think I might prefer Inner Mounting Flame but idk it's close.

Digging: Townes Van Zandt - Townes Van Zandt

Jethro42
January 16th 2014


12456 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Yeah both rules, but Birds has a sentimental value for me.

jefflebowski
January 16th 2014


8247 Comments


feel like this is better and more tightly structured than inner mounting flame but they're both classics

ethos
February 28th 2014


1792 Comments

Album Rating: 3.0

DAMN this shit FIRE y'all

MotokoKusanagi
February 28th 2014


503 Comments


yes this album rules. Mahavishnu jams almost as hard as the Grateful Dead. fact

Digging: Yung Lean - Unknown Memory

wabbit
April 5th 2014


7003 Comments


gggggggreat on vinyl

Funeralopolis
September 5th 2014


11408 Comments


this slays so much omg

Digging: Black Milk - No Poison No Paradise



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy