Opeth Still Life
» Back to review

Comments:Add a Comment 
pissbore
March 31st 2013


11503 Comments


this is definitely better than that horrible soilwork album everyone keeps jizzing over but still fauxpeth

Digging: NME - Unholy Death

DrMaximus
March 31st 2013


10989 Comments


Melllllinndaaaaa isssss the reasonnnn why I've come

Digging: Elysia Crampton - American Drift

ViperAces
March 31st 2013


12524 Comments


what is tr00 opeth?

demigod!
March 31st 2013


47099 Comments

Album Rating: 3.5

i jammed most of MAYH on plug a little bit ago it was kinda boring but Demon in the Fall fucking rules



every Opeth album i listen to is pretty boring with a few gems, it seems

pissbore
March 31st 2013


11503 Comments


tr00peth would be orchid and morningrise

YankeeDudel
March 31st 2013


9338 Comments

Album Rating: 4.5

or you're just dumb

Digging: Mbongwana Star - From Kinshasa

Chortles
March 31st 2013


18478 Comments

Album Rating: 3.0

boring parts definitely hold this and bwp back for me a bit but they still rule

demigod!
March 31st 2013


47099 Comments

Album Rating: 3.5

or i just dont like them fuck off

ViperAces
March 31st 2013


12524 Comments


i never heard anything that boring in my life before, i had to stop after 2 tracks.
i know its a grower but damn

YankeeDudel
March 31st 2013


9338 Comments

Album Rating: 4.5

nah you're really dumb

demigod!
March 31st 2013


47099 Comments

Album Rating: 3.5

i like The Moor on here but the rest is just zzz

climactic
March 31st 2013


20641 Comments


ive never thought of any of this or bwp as boring

long =/= boring

demigod!
March 31st 2013


47099 Comments

Album Rating: 3.5

yeah you're right but long + boring is a dangerous combination





Chortles
March 31st 2013


18478 Comments

Album Rating: 3.0

ive never thought of any of this or bwp as boring



long =/= boring




well duh but in this case they coincide sometimes

ViperAces
March 31st 2013


12524 Comments


this isnt even that long

YankeeDudel
March 31st 2013


9338 Comments

Album Rating: 4.5

people who say opeth is boring must be expecting brutal shit or something b/c theres "death metal" associated with

them. opeth isnt workout music. just put it on and transcend.

demigod!
March 31st 2013


47099 Comments

Album Rating: 3.5

of course im not expecting brutal music at all lmao it's a fucking Opeth record. I just never really get grabbed by any of Opeth's albums, they just kinda sail by until I realize I'm being bored to death (most of the time)



Chortles
March 31st 2013


18478 Comments

Album Rating: 3.0

ilu yankee but lol

YankeeDudel
March 31st 2013


9338 Comments

Album Rating: 4.5

its like when you listen to funeral doom you shouldnt expect 200 bpms. so maybe you have to listen a couple times to get acquainted with their sound.



i actually didnt get into opeth for a long time myself because i was a dumb teenager who thought their songs were too long.



and chort i was half joking u blister

pissbore
March 31st 2013


11503 Comments


but yeah this isnt orchid so move on



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy