Alter Bridge One Day Remains
» Back to review

Comments:Add a Comment 
breakingthefragile
December 1st 2012



2950 Comments


Crashing the 4/5 party.

Digging: Glassjaw - Everything You Ever Wanted To Know...

johnnydeking29
December 1st 2012



8999 Comments

Album Rating: 3.5

:[

Digging: Naked City - Radio

Chortles
December 1st 2012



17909 Comments


mark tremonti rules all!!!

Digging: Yo La Tengo - Electr-O-Pura

tiesthatbind
December 1st 2012



7371 Comments

Album Rating: 3.5

2/5?

I'm gonna start breakingtheface

Digging: Anberlin - Lowborn

Chortles
December 1st 2012



17909 Comments


just ask scott stapp

breakingthefragile
December 1st 2012



2950 Comments


Lol alright that was pretty funny tiesthatbind. That was a clever one, gave me a chuckle. Don't worry though, I got both Blackbird and AB III at 3.5/5. I think this album is pretty bad though, sorry lol.

truekebabpower
December 1st 2012



639 Comments

Album Rating: 3.0

This is pretty boring, but blackbird's at least a four

tiesthatbind
December 1st 2012



7371 Comments

Album Rating: 3.5

Nah man I completely get not liking this one. I still think it's great but I'm well aware of its flaws. I was honestly surprised it didn't have a negative review when I joined.

benkim
December 1st 2012



2086 Comments

Album Rating: 3.5

This has it's flaws but a 2/5 is way too harsh!

Digging: As Tall As Lions - As Tall As Lions

ViperAces
December 1st 2012



12377 Comments


Crashing the 2/5 party.

Emim
December 1st 2012



26508 Comments


moar liek falter bridge

Snooze00
December 30th 2012



229 Comments

Album Rating: 3.5

Thankfully they get better next 2 albums

xxm
September 23rd 2013



197 Comments


@Snooze00

yes but this still has its moments, It just has no substance.

joshieboy12345
September 25th 2013



5370 Comments

Album Rating: 4.0

Rating is a bit high, but yeah this rules. I've been listening to some Alter Bridge lately. This, the new one and Blackbird have been getting some spins.

Digging: Rise Against - The Black Market

KILL
September 25th 2013



70621 Comments

Album Rating: 2.0

rock on joshie

Digging: Gal Costa - Gal Costa

joshieboy12345
September 25th 2013



5370 Comments

Album Rating: 4.0

Damn KILL l thought you were gonna incarcerate me for liking this band.

KILL
September 25th 2013



70621 Comments

Album Rating: 2.0

no dude i would never do such a thing but plz listen to hemispheres it will make me happy in life

Prajjwal1saviour
April 30th 2014



2 Comments


Broken Wings is one the best Alter Bridge I have ever listened. How can one rate it just 2/5.This is just wrong.It should be rated at least 4.5/5

Prajjwal1saviour
April 30th 2014



2 Comments


Broken Wings is one the best Alter Bridge I have ever listened. How can one rate it just 2/5.This is just wrong.It should be rated at least 4.5/5



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy