Led Zeppelin Led Zeppelin
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Verm
May 16th 2014


1002 Comments


Indeed

dannyboy89
May 16th 2014


13329 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Kinda feels weird not to have Snide accusing Zep of theft anymore. I dunno how I feel about his departure tbh. He had such unique opinions.

SharkTooth
May 16th 2014


13292 Comments


according to the internet, yes, they did steal a couple things from other musicians

dannyboy89
May 16th 2014


13329 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

@Fripper: Pretty much yeah. Arguing with him was kinda stimulating tbh.

Verm
May 16th 2014


1002 Comments


Lol Snide

dannyboy89
May 16th 2014


13329 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

His passing through the site made me realize that disagreement is part of what gives this site its charm. If we all agreed all the time, there'd be little point in discussing.

SharkTooth
May 16th 2014


13292 Comments


hmm..

dannyboy89
May 16th 2014


13329 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

It's kinda like husband/wife relationships. They argue, but it's often worse if they don't.

ArsMoriendi
May 16th 2014


14851 Comments

Album Rating: 4.0

Sounds interesting Danny. Hard to not agree with that.

Digging: Patti Smith - Horses

dannyboy89
May 16th 2014


13329 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

I mean, I know you're a homo Ars (I mean it in the least offensive way possible) but you know what I mean. Prob the same could be said of homo relationships tbh.

ArsMoriendi
May 16th 2014


14851 Comments

Album Rating: 4.0

Danny, that literally just made me laugh out loud. There was no reason to clarify.



Political correctness strikes again!

dannyboy89
May 16th 2014


13329 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

It ain't easy man, especially since, having been a university student and all, one can kinda get obsessed over political correctness.



That's particularly true of fields like history at least.

miketunneyiscool123
May 23rd 2014


3242 Comments

Album Rating: 4.5

I probably listen to this and In Through The Out Door less than the others. It's good though albeit roughly.

ButteryBiscuitBass
May 23rd 2014


10926 Comments

Album Rating: 4.0

http://www.canisius.edu/campus-life/jesuit-tradition/jesuit-community/faculty/

guitarded_chuck
May 23rd 2014


7976 Comments

Album Rating: 4.5

JPJ is a ficlomg machine

Verm
May 23rd 2014


1002 Comments


Jam this or die, if you don't like led zeppelin you are not normal, dave mustaine is right

miketunneyiscool123
May 23rd 2014


3242 Comments

Album Rating: 4.5

@Reich. lol



This is my legitimate name. lol

DominionMM1
May 23rd 2014


12313 Comments

Album Rating: 3.5

jack tunney >

RTCW
June 3rd 2014


83 Comments


The lyrics really annoy me on this. If it wasn't for these words every 20 seconds:

"baby baby baby baby baby/babe babe babe babe babe"

I would rate this higher for sure.

Verm
June 3rd 2014


1002 Comments


Despite of that line lyrics here are consistent



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy