The Flaming Lips The Soft Bulletin
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
February 11th 2013


44544 Comments

Album Rating: 5.0

it was crazy, i dont remember the setlist at all but Wayne came out of a giant screen of what was supposed to be a chick's vag (pretty sure it was Embryonic tour so ya), and was in a huge bubble running all over the crowd and there were lights and damn i can't even completely describe it. it was nuts

Digging: Fugazi - Repeater

Ire
February 11th 2013


41786 Comments

Album Rating: 5.0

i jam this more than hounds yea but idk idc both are 6/5s

and yeah i saw the flips on their 2011 summer tour. best concert ever.

Chortles
February 11th 2013


17966 Comments


i haven't been to any amazing concerts really

my life sucks

demigod!
February 11th 2013


44544 Comments

Album Rating: 5.0

haha i still haven't heard any K8 albums

Chortles
February 11th 2013


17966 Comments


you need hounds and dreaming and kick

mostly hounds but ya

Ire
February 11th 2013


41786 Comments

Album Rating: 5.0

mostly all of them

wabbit
March 19th 2013


7002 Comments

Album Rating: 5.0

I watched the fearless freaks and holy shit I love Wayne (and the rest of the band) EVEN MORE!

Ire
April 4th 2013


41786 Comments

Album Rating: 5.0

have you seen the making of embryonic? it's wag

Ire
April 4th 2013


41786 Comments

Album Rating: 5.0

have you seen every wayne interview ever? wag

Ire
April 4th 2013


41786 Comments

Album Rating: 5.0

wag coyne

Lakes.
April 4th 2013


27932 Comments


ire is that ur dog

Digging: Weezer - Everything Will Be Alright in the End

wabbit
April 9th 2013


7002 Comments

Album Rating: 5.0

...damn

demigod!
April 9th 2013


44544 Comments

Album Rating: 5.0

fuckin phenom album

chambered99
April 11th 2013


805 Comments


best fl and its not close

Yotimi
April 11th 2013


6505 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Best album of all time and its not close

Digging: Chrome Sparks - Goddess

wabbit
April 11th 2013


7002 Comments

Album Rating: 5.0

yeah

DrHouseSchuldiner
April 15th 2013


5643 Comments


Still havent heard any album by these guys yet might start from here

Rev
April 15th 2013


9428 Comments

Album Rating: 5.0

yo dudes what's the "real" tracklist for this? I tried doing research but couldn't figure out a solid answer


my old version was the vinyl release tracklist and my new one is the 5.1 rerelease tracklist

demigod!
April 15th 2013


44544 Comments

Album Rating: 5.0

get this Schuld, album is just so postively brilliant

DrHouseSchuldiner
April 15th 2013


5643 Comments


Ya will give it a listen today



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy