A Tribe Called Quest We got it from Here… Thank You 4 Your service
» Back to review

Comments:Add a Comment 
hikingmetalpunk
November 25th 2016


1927 Comments


Low End Theory is their best agreed[2]

Gyromania
November 25th 2016


22022 Comments

Album Rating: 4.0

Easily their pinnacle. Then people's travels and this. Admittedly haven't spent much time with marauders

Ryus
November 25th 2016


14010 Comments

Album Rating: 3.0

marauders is best but its pretty much equal between that and the low end theory

Digging: Lil Yachty - Teenage Emotions

Gyromania
November 25th 2016


22022 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah I should revisit marauders

Funeralopolis
November 26th 2016


14015 Comments


this is really dope

Digging: Deicide - Deicide

MyCarandMyGuitar
November 26th 2016


2007 Comments

Album Rating: 4.0

i'm really digging this album but I find Solid Wall Of Sound almost unbearable

LordePots
November 26th 2016


37169 Comments

Album Rating: 3.5

this isnt like amazing or nothing but its definitely better than all the other golden era comebacks i can think of off the top of my head aside from Slum Village

Digging: Bearcubs - Underwaterfall

LordePots
November 26th 2016


37169 Comments

Album Rating: 3.5

Lost Somebody is really good

someguest
November 26th 2016


28031 Comments


The mix kinda sucks on this record. Too bad considering the band always aced their sound before.

Arcade
Staff Reviewer
November 26th 2016


8239 Comments

Album Rating: 3.0

i thought the first disc was pretty shitty in terms of mixing, however the second disc sounded crystal clear. might've been because i switched headphones between the discs but there's certainly a muddied sound to the first few songs.

Digging: Lil Yachty - Teenage Emotions

50iL
November 26th 2016


3757 Comments

Album Rating: 3.5

Yeh production isn't precisely the best on here, Specially when compared to mixing masterpieces like The Low End Theory

Also, Jack White gets way too much participation in this for his own good

Digging: Kuroki Nagisa - Hyouhon Bako

Rowan5215
Staff Reviewer
November 26th 2016


38490 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Jack's on like three songs and he's only in the spotlight for one of those. I agree that his part in Lost Somebody is kind of terrible tho

Digging: A Lot Like Birds - DIVISI

LordePots
November 26th 2016


37169 Comments

Album Rating: 3.5

"might've been because i switched headphones between the discs"



fucking derp

LordePots
November 27th 2016


37169 Comments

Album Rating: 3.5

k so observation:



what is with all these 90s legends releasing shit in the 2010's thinking putting electric guitar in hip hop is an acceptable thing to do?



fucking stop doing that. fucking stop it.

owen
November 27th 2016


4733 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

fuck jack white

Digging: Guerilla Toss - GT Ultra

Relinquished
November 27th 2016


35504 Comments

Album Rating: 4.0

jack white isn't the only guitar collaborator here lol

owen
November 27th 2016


4733 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

fuck jack white [2]

LordePots
November 27th 2016


37169 Comments

Album Rating: 3.5

"jack white isn't the only guitar collaborator here lol"



fuck jack white [3]

claygurnz
November 27th 2016


4161 Comments

Album Rating: 4.5

I dunno man, I quite like a bit of electric guitar in hip-hop but I understand if it's not your thing.



Still really loving this though.

LordePots
November 27th 2016


37169 Comments

Album Rating: 3.5

i cant think of a single instance ever where its been a good idea tbh



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy