Iron Maiden Powerslave
» Back to review

Comments:Add a Comment 
NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

Oh yeah, definitely! ^^

Digging: Minor Threat - Out of Step

ViperAces
December 16th 2012


12428 Comments


yea hbtn is my fav maiden
but songs like invaders bring the album down a bit

NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

Phantom rules so hard live

facupm
December 16th 2012


7645 Comments

Album Rating: 5.0

The only *not so good* song on TNOTB is Gangland, the resst are killer tracks, and the album is too consistent all the way along

Chortles
December 16th 2012


17956 Comments

Album Rating: 4.0

i like hallowed but i dont love it

facupm
December 16th 2012


7645 Comments

Album Rating: 5.0

Invaders is excellent, but yeah i get your point.

NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

I love Invaders too (I love a lot today, apparently), but I see why some people wouldn't, yeah

facupm
December 16th 2012


7645 Comments

Album Rating: 5.0

i gotta admit i love Virtual XI, i dont know why but I do

facupm
December 16th 2012


7645 Comments

Album Rating: 5.0

maybe because everyone hates it

NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

Hipster-alert!!

demigod!
December 16th 2012


44350 Comments


careful with that sharp edge bro

Digging: Portishead - Dummy

NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

Damn. I'm sorry.

Chortles
December 16th 2012


17956 Comments

Album Rating: 4.0

guys what do i jam tell me

Chortles
December 16th 2012


17956 Comments

Album Rating: 4.0

idk what to jam

NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

Jamming Psychedelic Pill right now. Which is. Pretty good, but very long

Chortles
December 16th 2012


17956 Comments

Album Rating: 4.0

nvm jamming wipers ugh too good

facupm
December 16th 2012


7645 Comments

Album Rating: 5.0

seriously, it's good give it a chance

NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

Fair enough - never been too fond of Punk, but can't call out on those guys seeing as I haven't heard their music

facupm
December 16th 2012


7645 Comments

Album Rating: 5.0

im talking about VXI

NightProwler
December 16th 2012


6344 Comments

Album Rating: 4.5

"seriously, it's good give it a chance" P. Pill? Yeah, it's very enjoyable, just wish I had a joint or something atm :D



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy