HIM Dark Light
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Kris.
June 1st 2011


12345 Comments


ya theyre pretty awful

KILL
June 1st 2011


71795 Comments


the guitarists solo project thing was pretty cool but not great

Digging: Invisible - El jardin de los presentes

KILL
June 1st 2011


71795 Comments


cant remember

demigod!
June 1st 2011


44425 Comments


omg him is the gayest band

Digging: Portishead - Dummy

KILL
October 1st 2011


71795 Comments


lol yea they sucked dick

BallsToTheWall
October 2nd 2011


44378 Comments

Album Rating: 3.0

Getting my HIM on. Gothing out pretty hard right now bros.

Digging: Pharmakon - Abandon

Relinquished
October 2nd 2011


25055 Comments


I remember this...gonna go viva la bamming on this shit one day to see what the hell makes this band good.

BallsToTheWall
October 2nd 2011


44378 Comments

Album Rating: 3.0

Doesnt matter what anyone says Viva La Bam and that spinoff with his former wife was the shit.

Relinquished
October 2nd 2011


25055 Comments


viva la bam is cool yeah. but where the hell was this band when that vampire shit started becoming popular.

BallsToTheWall
October 2nd 2011


44378 Comments

Album Rating: 3.0

04/05 Him, My Chemical Romance, The Birthday Massacre, I Am Ghost(Lovers Requiem 5/5 dont taze me bro) and all that scene goth shit was uber popular along with those years seeing metalcore emerge into the mainstream.

Ire
October 2nd 2011


41780 Comments


gonna make junz and call them Viva La Bamf



BallsToTheWall
October 2nd 2011


44378 Comments

Album Rating: 3.0

Gonna form a goth core band, Synth and junz nigga, piano, fast paced riffs and some Dracula vocals dawg.

Relinquished
October 2nd 2011


25055 Comments


"04/05 Him, My Chemical Romance, The Birthday Massacre, I Am Ghost(Lovers Requiem 5/5 dont taze me bro) and all that scene goth shit was uber popular along with those years seeing metalcore emerge into the mainstream."

we are so alike. I was listening to this shit and metalcore in MTV2. nostalgia until I realize it sucks.

BallsToTheWall
October 2nd 2011


44378 Comments

Album Rating: 3.0

Madden 04 really popularized Bullet. Bought the EP from Pembroke Lakes Mall.

DotEight
May 19th 2012


5530 Comments

Album Rating: 3.0

Album has a couple good songs. Under The Rose and Killing Loneliness are great.

DotEight
May 20th 2012


5530 Comments

Album Rating: 3.0

I do not remember commenting on this last night, at all.

nickg42084
September 14th 2012


88 Comments

Album Rating: 3.0

Even though I liked this album I agree with the review on several points. However Vampire Heart, Under the Rose, and Behind the Crimson Door are all great songs.

CaptainAaarrrggghhh
January 5th 2013


165 Comments

Album Rating: 3.0

*looks to the right* lunalovemetal666 - (4.5); nightside - (4.5); heartagram - (5)
Don't you just love the insight and experience of the fans...

MeatSalad
January 5th 2013


14538 Comments


lol this band

Trebor.
Contributing Reviewer
January 5th 2013


50380 Comments

Album Rating: 2.5

sweet

Digging: Viper the Rapper - You'll Cowards Don't Even Smoke Crack



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy