Anberlin Never Take Friendship Personal
» Back to review

Comments:Add a Comment 
cinaedus
March 28th 2013



26195 Comments

Album Rating: 4.0

possibly

KjSwantko
March 28th 2013



8717 Comments

Album Rating: 4.0

No it is.

cinaedus
March 28th 2013



26195 Comments

Album Rating: 4.0

dance dance christ paffgen?

joshieboy12345
March 28th 2013



5256 Comments

Album Rating: 4.5

A Day Late, Paperthin Hymn, title track are my favs.

Digging: For The Fallen Dreams - Heavy Hearts

Ecnalzen
March 28th 2013



5848 Comments

Album Rating: 4.0

Paperthin for the win!

toxin.
March 29th 2013



11804 Comments

Album Rating: 4.5

Paperthin's gotten a tad stale but I think I've listened to it the most besides TFGD here
idk.
the singles and audrey all equally awesome

Ecnalzen
March 29th 2013



5848 Comments

Album Rating: 4.0

Audrey is also a lot of fun, as well as dance dance.

toxin.
March 29th 2013



11804 Comments

Album Rating: 4.5

Still haven't gotten into Dance Dance as much as I'd like. Debating 4.5'ing this anyways

Ecnalzen
March 29th 2013



5848 Comments

Album Rating: 4.0

I also really like The Runaways, if I remember right.

I actually had this at a 3 for a while. Not really sure what I was thinking, because I really like it now.

There are two songs I am not particularly fond of (but I still don't mind hearing): the title track and either Stationary or A Day Late. I think its Stationary.

toxin.
March 29th 2013



11804 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah, The Runaways is great.

It's definitely Stationary that you don't like. That's just one of those songs the logical part of me knows I shouldn't like while the other part of me is happily singing along to that chorus lol

Agreed on the title track though, the chorus just doesn't do much.

CK
March 29th 2013



4526 Comments

Album Rating: 2.5

Not my favorite Anberlin album, but Paperthin Hymn is one of my favorite tracks ever

joshieboy12345
March 29th 2013



5256 Comments

Album Rating: 4.5

2.5 THAT'S AN OUTRAGE!

toxin.
March 29th 2013



11804 Comments

Album Rating: 4.5

joshie, start the revolution!

joshieboy12345
March 29th 2013



5256 Comments

Album Rating: 4.5

That's Audrey's job NOT MINE!

Storm In A Teacup
March 29th 2013



12688 Comments

Album Rating: 5.0

This is their most nostalgic album.

Ecnalzen
March 29th 2013



5848 Comments

Album Rating: 4.0

Lol

toxin.
April 26th 2013



11804 Comments

Album Rating: 4.5

good decision to 4.5 yeah

cinaedus
April 26th 2013



26195 Comments

Album Rating: 4.0

gr8 albm

cinaedus
April 26th 2013



26195 Comments

Album Rating: 4.0

my first anberlin actually, august '08

heard a day late on the gospel music channel lol

toxin.
April 26th 2013



11804 Comments

Album Rating: 4.5

yeah great shit, there's nothing here i really dislike, ntfp is prob my least fav tho, followed by time & confusion and stationary



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy