Animals As Leaders The Joy of Motion
» Back to review

Comments:Add a Comment 
JS19
March 19th 2014


4497 Comments

Album Rating: 2.5

Will suck like last Scale the Summit sucked

Digging: The War on Drugs - Lost in the Dream

tempest--
March 19th 2014


15018 Comments


wow do you even have emotionz

FearThyEvil
March 19th 2014


12874 Comments

Album Rating: 4.0

Except it didn't

climactic
March 19th 2014


20113 Comments


so much better and also v different from scale the summit

tempest--
March 19th 2014


15018 Comments


hm honestly I doubt this will be "so much better" that alb was pretty cool!!

CameronLaD
March 19th 2014


54 Comments

Album Rating: 4.5

Not as timeless as the s/t but it certainly shows a major progression in production quality and writing.

CameronLaD
March 19th 2014


54 Comments

Album Rating: 4.5

>>>>Weightless

BlacKapes
March 19th 2014


922 Comments


yo that 256 kbps is a transcode from 128 kbps with glitches and pops galore, just sayin. but yeah physical education is about as catchy as they can get and that bridge part of kaskade gives me goosebumps every time holy shit it is good

VermTheImpaler
March 19th 2014


1360 Comments

Album Rating: 4.5

Thankfully the high rating indicate that some bitches here got djent, that's gooc cuz while you derp I djent

Emyay
March 19th 2014


6024 Comments


this is my nightmare. an album leaks at some point and i don't find out about it until i'm at work, unable to obtain a download

DaveyBoy
Staff Reviewer
March 19th 2014


20863 Comments


"@Davey - Do you know of a soundcloud link?"

Just had a quick look & couldn't find anything. Bugger.

DoubtGin
March 19th 2014


6754 Comments


lol no

Emyay
March 19th 2014


6024 Comments


wtf JS? newest scale the summit does not suck at all

AtomicWaste
Staff Reviewer
March 19th 2014


2058 Comments

Album Rating: 4.7

Just had a quick look & couldn't find anything. Bugger.


No worries - I'm sure something will pop up once the album's properly released and I'll just add it in then.

MO
March 19th 2014


19205 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

album is pretty damn awesome for sure. btw nice avatar atomic

KILL
March 19th 2014


72545 Comments

Album Rating: 3.0

oo

Digging: Bjork - Vulnicura

MO
March 19th 2014


19205 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

" there is space dedicated to peeling back the shred-heavy jetsetting futuristic landscape in favor of a prairie of drawn out chords and open air."

same thoughts exactly

thelastsignal
March 19th 2014


1762 Comments


Nice review per usual.

"While others try to force-feed their listeners mashed riffs or stewed solos"

Love this imagery haha. Will check this when it comes out.

Digging: Krimh - Krimhera

Manqaness24
March 19th 2014


138 Comments

Album Rating: 2.5

Not to bad. The slap bass part on Physical education is pretty sweet. I wish the drumming had more variation to it.

JS19
March 19th 2014


4497 Comments

Album Rating: 2.5

Emyay I just don't like this kinda music at all



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy