The Men Tomorrow's Hits
» Back to review

Comments:Add a Comment 
LordePots
March 3rd 2014


16048 Comments

Album Rating: 2.0

both of u listen to that Sex Church song i linked

Digging: Erick Sermon - No Pressure

TheRubberbandMan
March 3rd 2014


151 Comments


can i get a few minutes???

LordePots
March 3rd 2014


16048 Comments

Album Rating: 2.0

nope.

sixdegrees
March 3rd 2014


18752 Comments


rubberbandman identify yourself

Digging: Sonic Youth - A Thousand Leaves

TheRubberbandMan
March 3rd 2014


151 Comments


Damn.
I'm still trying to label The Men's new album.

Electric City
Emeritus
March 3rd 2014


15744 Comments

Album Rating: 3.7

it is academy

LordePots
March 3rd 2014


16048 Comments

Album Rating: 2.0

"The Men are [no longer] a noise punk band from Brooklyn, NY."



accurate band info on the men's sputnik profile

sixdegrees
March 3rd 2014


18752 Comments


that song was pretty cool btw definitely brings to mind these guys' early stuff.

LordePots
March 3rd 2014


16048 Comments

Album Rating: 2.0



that song was pretty cool btw definitely brings to mind these guys' early stuff.





yeah, great song from a great album from a great band with a GREAT band name.



also false jensii pt 2 by Pissed Jeans. Early The Men makes me want to go listen to that song on repeat as well.

TheRubberbandMan
March 3rd 2014


151 Comments


"it is academy"

what a True Detective

clercqie
March 3rd 2014


6515 Comments

Album Rating: 4.0

Lovely review. Nice work as ever, Downer.

Brostep
Staff Reviewer
March 3rd 2014


3818 Comments


ye I make fun of writing n shit but tbh I wish I could write half as well as you do

but granted I might be able to in a few years so we'll see I guess

clercqie
March 3rd 2014


6515 Comments

Album Rating: 4.0

Dat avatar...

Omaha
Staff Reviewer
March 3rd 2014


10482 Comments


Will, get used to people only referencing you for your avatar. Fuckin' shallow-ass scoundrels

My Yeezified avatar was gold but I'm goin minimalist now 4 shits and giggles

klap
Staff Reviewer
March 3rd 2014


10919 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

this was pretty sloppy

Electric City
Emeritus
March 3rd 2014


15744 Comments

Album Rating: 3.7

good soundoff klap

chambered99
March 3rd 2014


889 Comments


album rules

jefflebowski
March 3rd 2014


8302 Comments


this is pretty good, still think open your heart is their most unfairly underrated though

alachlahol
March 3rd 2014


7583 Comments


check this out if you rearrange the four letters found in the word "hits" this could very easily be named tomorrows shit, likely the more apt title given this bands recent output

Winesburgohio
March 3rd 2014


1101 Comments


you're not wrong

Digging: DJ Paypal - Buy Now



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy