Behemoth The Satanist
» Back to review

Comments:Add a Comment 
ButteryBiscuitBass
February 4th 2014


10411 Comments

Album Rating: 4.5

hail the stanist [2]

tommygun
February 4th 2014


25458 Comments


m/

Ovrot
February 4th 2014


10573 Comments


this might be behemoths best since grom

Jacquibim
Contributing Reviewer
February 4th 2014


15544 Comments

Album Rating: 3.5

behemoths best since grom [2]

Jacquibim
Contributing Reviewer
February 4th 2014


15544 Comments

Album Rating: 3.5

do you even hail stan?

BigPleb
February 4th 2014


39171 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

C'mon demi, this crushes Evangelion.

Ovrot
February 4th 2014


10573 Comments


holy shit it's been 5 years since behemoth genesis evangelion?

Ovrot
February 4th 2014


10573 Comments


man i kinda miss buying music

Jacquibim
Contributing Reviewer
February 4th 2014


15544 Comments

Album Rating: 3.5

Why not, well keep buying it then?

Ovrot
February 4th 2014


10573 Comments


i haven't bought music in forever
the internet has spoiled me

fromtheinside
February 4th 2014


19389 Comments


this might be a 4


damn

the new demigod?

Jacquibim
Contributing Reviewer
February 4th 2014


15544 Comments

Album Rating: 3.5

It's way better than Demigod.

BigPleb
February 4th 2014


39171 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Benton would dig this so hard.

fromtheinside
February 4th 2014


19389 Comments


whoa jac, like

whoa dude

Jacquibim
Contributing Reviewer
February 4th 2014


15544 Comments

Album Rating: 3.5

well it is

BigPleb
February 4th 2014


39171 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Dragonball Z

fromtheinside
February 4th 2014


19389 Comments


still thinking about that new chevelle jam guys tbh

fromtheinside
February 4th 2014


19389 Comments


thinking i might need more cowbell in my life

Jacquibim
Contributing Reviewer
February 4th 2014


15544 Comments

Album Rating: 3.5

Haven't jammed not sure I'll dig

fromtheinside
February 4th 2014


19389 Comments


dude, jam it, i wrote like 40 lines of omg before i was like nah don't be dumb, hope that metaphor works



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy