Death Grips Government Plates
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Ocean of Noise
August 5th 2015


8631 Comments

Album Rating: 3.5

NOTM tho

Digging: Godspeed You! Black Emperor - F? A? ?

adr
August 5th 2015


11509 Comments

Album Rating: 2.5

is a 3

Ocean of Noise
August 5th 2015


8631 Comments

Album Rating: 3.5

It's their best album imo

ChoccyPhilly
August 5th 2015


11558 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Jenny Death >

adr
August 5th 2015


11509 Comments

Album Rating: 2.5

Choccy get it right for once

PSRB162026b
August 5th 2015


47 Comments


I haven't heard that one, but so far Niggas on the Moon is my cup of tea

Gyromania
August 5th 2015


21876 Comments


everything about that album annoys the shit out of me. same with most of their stuff, although money store had a few decent tracks

treeqt.
August 5th 2015


16878 Comments


they're generally awful don't sweat it

adr
August 5th 2015


11509 Comments

Album Rating: 2.5

trveqt

ParanoidAndroid96
August 5th 2015


1389 Comments

Album Rating: 3.0

horrible band

treeqt.
August 5th 2015


16878 Comments


outright ghastly

MalleusMaleficarum
August 5th 2015


16058 Comments

Album Rating: 4.5

make sum



fuckin



music



bitch

Piglet
August 5th 2015


6678 Comments

Album Rating: 4.0

DUDUD DUERHH

MalleusMaleficarum
August 5th 2015


16058 Comments

Album Rating: 4.5

2 pathetic 2 be tragic get that shit outta here

MyNameIsPencil
August 5th 2015


4831 Comments

Album Rating: 4.0

Treeqt is too lame to be noided

Digging: Freddie Gibbs and Madlib - Pinata

MalleusMaleficarum
August 5th 2015


16058 Comments

Album Rating: 4.5

his system was blown long ago

MyNameIsPencil
August 5th 2015


4831 Comments

Album Rating: 4.0

I don't even who what treeqt is

I like to think it's very intelligent ferret named Nibbles who has a weird taste in music and is mean to its owners, but they refuse to get rid of Nibbles because people who own Ferrets are fucking weird

Ocean of Noise
August 5th 2015


8631 Comments

Album Rating: 3.5

lmfao

deathschool
August 5th 2015


21525 Comments

Album Rating: 3.0

treeqt is actually MC Ride. How do y'all not see that? smh

BigPleb
August 5th 2015


49892 Comments

Album Rating: 3.5

Fuck Who's Watching >>>



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy