Obliteration Black Death Horizon
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Hyperion1001
Staff Reviewer
March 26th 2014



18098 Comments


https://www.youtube.com/watch?v=y9CBWwfB1tE

Digging: Devastation - Idolatry

Jacquibim
Contributing Reviewer
March 26th 2014



13570 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Yo hype have you had any luck working out the lyrics for that song yet?

Digging: Krusseldorf - Fractal World

Tyrael
March 26th 2014



20742 Comments

Album Rating: 4.5

Goat Skull Crown is so goddamn catchy omg

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 26th 2014



18098 Comments


nah but i never read lyrics anyways, i just sort of go with what i hear

i can hear most of them though i think

emester
March 26th 2014



2068 Comments

Album Rating: 4.5

the vocals are pretty indecipherable. the riffs do the talking on this one

Digging: Razor - Violent Restitution

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 26th 2014



18098 Comments


yeah but dm vox work better when you can only get hints at what theyre actually saying.

plus this guys vox are some of the best out there.

BigPleb
March 26th 2014



34328 Comments

Album Rating: 4.0

He howls hard.

Digging: Opeth - Pale Communion

Jacquibim
Contributing Reviewer
March 26th 2014



13570 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Problem is I can work out 95% of them but then you come across one word or phrase and you're like "god fucking dammit!!"

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 26th 2014



18098 Comments


hahah yeah but honestly thats the best

especially when you've been listening to something for like a year then one time you spin it and are like "holy fuck thats what hes been saying this whole time?!?!?"

keeps things fresh ya know

emester
March 26th 2014



2068 Comments

Album Rating: 4.5

I really dig the vocals here. those howls are awesome

Jacquibim
Contributing Reviewer
March 26th 2014



13570 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Yeah that's always the best. Thing is though, you can always find lyrics for a metal song on the net
somewhere but with this album's lyrics being written in nekrotastic spaghetti scribblings I may never
know rip D:

Relinquished
March 26th 2014



24485 Comments


speak truth hype

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 26th 2014



18098 Comments


"nekrotastic spaghetti scribblings"

lol ancient sumerian pasta invocations

Jacquibim
Contributing Reviewer
March 26th 2014



13570 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

An under appreciated medium

BigPleb
March 26th 2014



34328 Comments

Album Rating: 4.0

Transient Passage man, damn.

Jacquibim
Contributing Reviewer
March 26th 2014



13570 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

That's a track off this album yeah

BigPleb
March 26th 2014



34328 Comments

Album Rating: 4.0

Tell me more.

Tremz
April 10th 2014



443 Comments


GOAT




SKULL CROOOOOWN!!!!!

MoosechriS
April 10th 2014



4803 Comments

Album Rating: 4.5

UNLEASH THE FIREBIRDS!!!!!!

Tremz
April 10th 2014



443 Comments


i lol at that bit every time for some reason



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy