Obliteration Black Death Horizon
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Relinquished
November 13th 2013


32837 Comments

Album Rating: 4.5

real talk though 20,000 and I'm done

qwe3
November 13th 2013


21689 Comments


did he just up and leave

demigod!
November 13th 2013


48670 Comments

Album Rating: 4.0

got his account completely wiped and peaced yep

Digging: Fennesz - Venice

evilford
November 13th 2013


33401 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah I think we argued in ISIS threads a long time ago then I changed my name and avoided you heh



Or maybe that was Ire, shit I don't remember anymore

Relinquished
November 13th 2013


32837 Comments

Album Rating: 4.5

damn gypsy motherfucker i'm too cool for fb he didn't consider that

LifeAsAChipmunk
November 13th 2013


4854 Comments

Album Rating: 3.5

"and omg how embarrassing is it for sputnikmusic that andcas has like the most comments... what does that say about us? brb gotta come to terms with serious shit (it's okay he'll never find us in this thread!!!)"



andcas isn't around nearly as much anymore tho. he's usually around news posts but that's pretty much it.

evilford
November 13th 2013


33401 Comments

Album Rating: 4.5

@demi - who, potsy?

Relinquished
November 13th 2013


32837 Comments

Album Rating: 4.5

yeah the quietspudcracker

demigod!
November 13th 2013


48670 Comments

Album Rating: 4.0

all he does now is make jew rap and read comic books



sounds fantastic tbh

qwe3
November 13th 2013


21689 Comments


"Yeah I think we argued in ISIS threads a long time ago then I changed my name and avoided you heh"

yeah i was pretty militant about my dislike of the band.

qwe3
November 13th 2013


21689 Comments


"andcas isn't around nearly as much anymore tho."

thank christ

SlMBOLlC
November 13th 2013


5551 Comments

Album Rating: 4.0

damn i had no idea andcas up and left

emester
November 13th 2013


7729 Comments

Album Rating: 4.5

Kicks ass

Digging: Alcest - Kodama

LifeAsAChipmunk
November 13th 2013


4854 Comments

Album Rating: 3.5

he hasn't left, he's just elsewhere most of the time.

ShadowRemains
November 13th 2013


23939 Comments

Album Rating: 4.5

qwe have you heard this shit?

qwe3
November 13th 2013


21689 Comments


no but i will

Keyblade
November 13th 2013


22961 Comments

Album Rating: 4.0

Oh sweet you reviewed this Crysis. Spot on too, everything I could've wanted in a DM album right here. Sure I love Gorguts and their prog style, but this is the style of dm that hits home and everything about this, especially the production is perfect. Will be dm aoty

Digging: 2 of the Crew - Danktaristic Pimpshit

Crysis
Emeritus
November 13th 2013


17093 Comments

Album Rating: 4.5

Gorguts is good but dm in this vein is just the best

Keyblade
November 13th 2013


22961 Comments

Album Rating: 4.0

Also even the artwork is the best of the year, seriously I never tire of looking at it

climactic
November 13th 2013


21942 Comments

Album Rating: 3.5

can someone do me a huge favor and link me a d/l for this because every one i find is on some bs website where i have to download a bunch of other shit



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy