Pestilence Obsideo
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Spag
November 27th 2013


2450 Comments


"This shit wack meh" - Wayne D

BigPleb
November 27th 2013


50578 Comments


wag

Digging: Cradle of Filth - Cryptoriana ? The Seductiveness of Decay

linguist2011
Contributing Reviewer
December 1st 2013


2396 Comments

Album Rating: 4.0

For me the instrumental performance here is almost top-notch. However, the one thing I just can't get into is the vocals, which despite sounding awesome when the guy screams, are otherwise a bit ludicrous compared to how well each instrument is played. The guitar work is obviously the focal point here, working up solos which are really beneficial for each song, but the drum rhythms can be awesome too, as on 'Laniatus' and 'Saturation'.

Digging: Sun of the Sleepless - To The Elements

CK
December 1st 2013


6104 Comments


Can't be worse than the fecal matter they released two years ago

shredaman
December 14th 2013


52 Comments

Album Rating: 4.5

I think this album is great

facupm
October 7th 2014


11276 Comments

Album Rating: 2.0

sucks dick

KILL
November 26th 2014


80613 Comments


yea vocals are the least of these dudes problems nowadays

evilford
November 26th 2014


40342 Comments


posted in here exactly one year ago today. yay

evilford
November 26th 2014


40342 Comments


still haven't listened

FlyheadMetal
December 6th 2014


2422 Comments

Album Rating: 2.0

Another poor effort from Pestilence, truly disappointing.

Spag
December 7th 2014


2450 Comments


not really -___----

gocsa666
May 19th 2016


278 Comments

Album Rating: 3.0

Weirdly, this could almost pass for a modern deathcore album, like something Born of Osiris would make. Whether that's a good thing or not, it's up to the listener to decide lol.

TRSimbolic
July 24th 2016


20 Comments


calling van drunen's vocals on Malleus and Consumed "respectable" is like saying

"Neil Peart is a decent drummer"

evilford
July 24th 2016


40342 Comments


*consuming

Maco097
October 8th 2016


2332 Comments


They are returning for next year. Hopefully they will hire a new vocalist cuz Patrick Mameli is a shitty one.

bloc
October 8th 2016


42000 Comments


A better vocalist won't forgive them for shitty music

Digging: Kylie Minogue - Fever



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy