Opeth Deliverance
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Emyay
October 19th 2013


6010 Comments

Album Rating: 3.5

def rules live

JamieTwort
Contributing Reviewer
October 19th 2013


21588 Comments


You may as well 2 this bro, you only dig Fair Judgement :/


I find songs like Master's Apprentices to be more average than poor so I think 2.5 is about right for me.

Digging: Foxes in Fiction - Ontario Gothic

climactic
October 19th 2013


19976 Comments


wreath and deliverance are quality 'peth

Digging: Downfall of Gaia - Aeon Unveils the Thrones of Decay

JamieTwort
Contributing Reviewer
October 19th 2013


21588 Comments


Unusual to hear someone speak so highly of Wreath. Prob my least favourite Opeth song.

climactic
October 19th 2013


19976 Comments


??!?! least favorite ever? damn dude the last song on this way worse for starters

Artuma
October 19th 2013


15993 Comments

Album Rating: 3.5

one of my least favorites too

Digging: Taake - Stridens hus

hikingmetalpunk
October 19th 2013


1174 Comments


besides still life & bwp what's the best opeth?

NeroCorleone80
October 19th 2013


30109 Comments

Album Rating: 3.5

MAYH is their best

Emyay
October 19th 2013


6010 Comments

Album Rating: 3.5

ghost reveries too

JamieTwort
Contributing Reviewer
October 19th 2013


21588 Comments


Still Life and BWP aren't even their best.

VisionsFromTheDarkSide
October 19th 2013


2009 Comments

Album Rating: 4.5

Morningrise bruh

Digging: Rishloo - Living as Ghosts with Buildings as Teeth

Emyay
October 19th 2013


6010 Comments

Album Rating: 3.5

in your opinion jamie. you speak as if theres a consensus, but in actuality there is nowhere near one.

Artuma
October 19th 2013


15993 Comments

Album Rating: 3.5

mayh > bwp

still life is #1 anyway

JamieTwort
Contributing Reviewer
October 19th 2013


21588 Comments


I like to think it goes without saying that it's my opinion.

BigPleb
October 19th 2013


37920 Comments

Album Rating: 4.5

Haha, Emyay you dumbass.

Digging: Arc Iris - Arc Iris

Emyay
October 19th 2013


6010 Comments

Album Rating: 3.5

yeah yeah i know but the dude who asked was obviously an opeth noob and i didn't want him to get the wrong idea bc of someone's dumb opinion

BigPleb
October 19th 2013


37920 Comments

Album Rating: 4.5

Damn :/

JamieTwort
Contributing Reviewer
October 19th 2013


21588 Comments


Criticises me for stating my opinion as if it was a fact.

States that my opinion is dumb as if that was a fact.

Emyay
October 19th 2013


6010 Comments

Album Rating: 3.5

i like to think it goes without saying that its my opinion [2]

JamieTwort
Contributing Reviewer
October 19th 2013


21588 Comments


lol thanks for proving my point :D



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy