A Day to Remember Common Courtesy
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Owantjaaaa
October 17th 2013


3237 Comments

Album Rating: 2.0

#rekt

Digging: Shellac - Dude Incredible

Jangoman
October 18th 2013


32 Comments

Album Rating: 2.5

Lost interest after 3-4 tracks. Isn't it about time these guys hang up their gig.. yawn.. yawn

ZilbelPing
October 18th 2013


6160 Comments


people giving 4's to a day to remember?

what the fuck is going on

jmnewcomer18
October 18th 2013


3408 Comments


band is boring. this is no exception

joshieboy12345
October 18th 2013


5370 Comments

Album Rating: 4.5

Nar you're boring.

AmericnZero02
October 19th 2013


3340 Comments

Album Rating: 4.0

Violence is currently ruling my music library. So many bangers off here though.

joshieboy12345
October 20th 2013


5370 Comments

Album Rating: 4.5

What's the world gonna say when I call your bluff punk DUN DUN DUN

AmericnZero02
October 21st 2013


3340 Comments

Album Rating: 4.0

Dear god, don't wanna trouble you much, but we all need to know when enough is enough

NorwichScene
October 21st 2013


1428 Comments

Album Rating: 4.5

You live your life as a ******* target

Digging: Lonely the Brave - The Day's War

NorwichScene
October 21st 2013


1428 Comments

Album Rating: 4.5

Sometimes when no one is left to listen, I sit and argue with myself

MosesMalone
October 23rd 2013


1836 Comments


First two songs, I Surrender, and maybe one or two more stand out as exceptionally awful to me; otherwise I'm surprised by how great most of these are.

PunchforPunch
October 23rd 2013


6280 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

great shit

Digging: Robert Hood - Fabric 39

MosesMalone
October 23rd 2013


1836 Comments


Really you should just check out all their heavy songs and mash em up and pretend the band's name is A DAY TO DIE

TheMoreira
October 23rd 2013


7177 Comments


Hmm maybe i should check these guys for good, finally. lol

joshieboy12345
October 23rd 2013


5370 Comments

Album Rating: 4.5

Check this one yeah.

joshieboy12345
October 23rd 2013


5370 Comments

Album Rating: 4.5

End of Me is best.

JustinKing
October 23rd 2013


1300 Comments

Album Rating: 3.0

Still surprised at how solid this is. Very, very close to a 4. Maybe it will keep growing on me.

MosesMalone
October 23rd 2013


1836 Comments


No bro those songs are soooo annoying.

tmagistrelli
October 23rd 2013


719 Comments

Album Rating: 4.0

I still need to get this. "What separates me from you" was very underrated

joshieboy12345
October 23rd 2013


5370 Comments

Album Rating: 4.5

This is way better.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy