Touche Amore Is Survived By
» Back to review

Comments:Add a Comment 
SnakeDelilah
August 22nd 2015


16575 Comments

Album Rating: 3.5

smae tbh fuck u lol

Digging: Norma Jean - Polar Similar

Ocean of Noise
August 22nd 2015


6860 Comments

Album Rating: 4.0

production is too good not hxc enough 1/5

Digging: Katatonia - Sounds of Decay

treeqt.
August 22nd 2015


16864 Comments


that and the snoozery that they call music

Cygnatti
June 22nd 2016


29776 Comments

Album Rating: 2.0

this was a big deal once upon a time, i think

doomjitsu
July 18th 2016


1240 Comments


http://www.stereogum.com/1888374/touche-amore-displacement-stereogum-premiere



what's up

Conmaniac
July 18th 2016


7103 Comments

Album Rating: 3.5

fuck dude didn't know he lost his mother to cancer. this album is gonna be devastating

also side note when I saw Julien Baker live at Summerfest I'm 90% positive he was standing on the side of the stage watching her perform. Touche didnt even play at summerfest so I was like wtf?? can anyone confirm that Julien Baker and him are good friends?

Conmaniac
July 18th 2016


7103 Comments

Album Rating: 3.5

oh shit the new album is gonna feature Julien Baker.

doomjitsu
July 18th 2016


1240 Comments


i'm pretty sure she's gonna be featured on this new record or maybe it was some other hardcore band i don't remember

doomjitsu
July 18th 2016


1240 Comments


oh well

Conmaniac
July 18th 2016


7103 Comments

Album Rating: 3.5

aaaand I just looked up Jeremy's instagram and he posted a pic of Julien Baker's performance at Summerfest. ok sorry

doomjitsu
July 18th 2016


1240 Comments


dam that song is going to be the shits

doomjitsu
July 18th 2016


1240 Comments


check latterman

Conmaniac
July 18th 2016


7103 Comments

Album Rating: 3.5

im pumped for it yeah. wonder how they will incorporate her vocals.

BrushedRed
July 22nd 2016


2001 Comments


New singles rule so hard. Reminds me a lot of Counterparts

torts
July 22nd 2016


4300 Comments

Album Rating: 4.0

sounds fucking atrocious if that's the case

PurpleDino
July 25th 2016


3386 Comments


counterparts aren't atrocious but the new singles don't sound like counterparts at all

Conmaniac
August 16th 2016


7103 Comments

Album Rating: 3.5

shit new single w/ Julien Baker is out hype hype hype thx Doom

Conmaniac
August 16th 2016


7103 Comments

Album Rating: 3.5

holy shit it's so beautiful even with the clean vox in the beginning damn

FreddieDelaney31
August 16th 2016


2131 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

new single sounds a shit ton like The National until that incredible ending. Holy god it's so great i can't handle it

Digging: Every Time I Die - Low Teens

Artuma
August 16th 2016


25582 Comments

Album Rating: 4.0

the vocal arrangements certainly sound a lot like the national. i'm digging

Digging: Touche Amore - Stage Four



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy