Dream Theater Dream Theater
» Back to review

Comments:Add a Comment 
OmairSh
October 13th 2013


12664 Comments

Album Rating: 3.0

Same. They got me into good music so obviously theyre an important band for me

Destructerator
October 13th 2013


853 Comments

Album Rating: 5.0

One cold night after band, my bro slaps Systematic Chaos and Ghost Reveries down on my desk. It had beguhnnnn

Parallels
October 13th 2013


7878 Comments

Album Rating: 2.0

systematic chaos? no one should be subjected to that shit



he shouldve slapped metropolopolis pt 2 or awake on your desk

Digging: Sharon Van Etten - Epic

Destructerator
October 13th 2013


853 Comments

Album Rating: 5.0

That was around right after it came out, so he was psyched on it.



Scenes came after... I think? Scenes was the album that actually got me into the band.

sonictheplumber
October 13th 2013


5685 Comments

Album Rating: 2.5

scenes came out in 1999 dude

Digging: Ultramontane Northern Winds - kutte hjertet

sonictheplumber
October 13th 2013


5685 Comments

Album Rating: 2.5

systematic is meh ass album but 2 sweet tunes

sonictheplumber
October 13th 2013


5685 Comments

Album Rating: 2.5

unlike you guys i didnt get into dt til late

Underflow
October 13th 2013


3250 Comments

Album Rating: 2.0

Sad story: there hasn't been a better DT album since

OmairSh
October 13th 2013


12664 Comments

Album Rating: 3.0

Listen to Anathema dude

D41V30N
October 14th 2013


949 Comments

Album Rating: 2.0

People are still listening to this? Lol. Lifeless album.

KILL
October 14th 2013


74378 Comments

Album Rating: 3.0

hey its learning to live give it a chance :D

jmnewcomer18
October 14th 2013


3677 Comments

Album Rating: 3.0

This album is pretty boring aside from the closer

D41V30N
October 14th 2013


949 Comments

Album Rating: 2.0

i give it the chance when i need to put my younger siblings to sleep, cuz its so boring

OmairSh
October 14th 2013


12664 Comments

Album Rating: 3.0

It has good moments dude. And it has less wank so thats a positive sign

sonictheplumber
October 14th 2013


5685 Comments

Album Rating: 2.5

ok album but not really jammin it. its just the thread is always active so i still post

OrangeBLOOD
October 16th 2013


120 Comments


is this better than a dramatic turn?

TooManyFriends
October 16th 2013


1241 Comments

Album Rating: 2.5

yes

peartnoy
October 16th 2013


1261 Comments

Album Rating: 4.0

Not for me but it's still really good. Better lyrics would have helped a lot.

jmnewcomer18
October 16th 2013


3677 Comments

Album Rating: 3.0

Illumination Theory is the only track keeping this at a 3. album is decent but kinda boring. Illumination is better than pretty much anything off dramatic turn of events

jmnewcomer18
October 16th 2013


3677 Comments

Album Rating: 3.0

yeah i mean i do enjoy the first two tracks and enigma machine alot also but everything else is pretty hit and miss imo



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy