CHVRCHES The Bones of What You Believe
» Back to review

Comments:Add a Comment 
ConorIsNotHere
September 9th 2013


1284 Comments

Album Rating: 4.0

http://m5.paperblog.com/i/53/536782/chvrches-covers-rage-against-the-machine-stre-L-rxCri_.jpeg

Typhoner
September 9th 2013


872 Comments

Album Rating: 4.0

I honestly can't name one even slightly bad track


The guys shouldn't sing

Digging: Token Records - Aphelion

Irving
Staff Reviewer
September 9th 2013


7312 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

OMG Eli!!

Also, betwixt [2]

Balerion
September 9th 2013


554 Comments

Album Rating: 3.5

This is pretty rad

DropdeadWHA
September 10th 2013


654 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah, I'm not keen on the male vocals.

PunchforPunch
September 10th 2013


6280 Comments

Album Rating: 3.0

gun is the shit

Typhoner
September 10th 2013


872 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah, I'm not keen on the male vocals.


Guys, you've got Lauren, and she does it well.

Motiv3
September 11th 2013


8939 Comments

Album Rating: 4.5

Male vocals aren't that great but are spread over 2-3 songs max. Lauren's vocals more than make up for them.

Typhoner
September 11th 2013


872 Comments

Album Rating: 4.0

Laurens vocals just fit the music so well

zxlkho
September 11th 2013


3465 Comments

Album Rating: 4.5

HELP

I CAN'T STOP LISTENING

DamnVanne
September 11th 2013


1789 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Don't worry, you will recover eventually

Digging: Eden Circus - Marula

JS19
September 12th 2013


4352 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Night Sky is the shit, will bump this soon probably

Digging: Gates - Bloom and Breathe

BallsToTheWall
September 12th 2013


44669 Comments

Album Rating: 5.0

This ain't no David Wilson/Brandon Jacobs split carries dynamic thats for sure.

Digging: Mare Cognitum - Phobos Monolith

someguest
September 12th 2013


20906 Comments


"Gun" is fantastic.

I get a really strong Pet Shop Boys vibe from this group, and I like it.

Digging: Dexter Gordon - Our Man in Paris

fish.
Contributing Reviewer
September 12th 2013


22014 Comments

Album Rating: 4.0

I'm happy at the recognition this is getting here

Digging: Freddie Gibbs and Madlib - Pinata

someguest
September 12th 2013


20906 Comments


It's really, really hard to hate a sound like they have.

Greyvy
September 12th 2013


4734 Comments

Album Rating: 3.5

wow just checked out gun by them and fuck this is so cute

Digging: MO - No Mythologies To Follow

someguest
September 12th 2013


20906 Comments


Most women in music can't stand the tag 'cute' though.

But damn, she is.

Greyvy
September 12th 2013


4734 Comments

Album Rating: 3.5

this stuff giving me happy feet gettin all kinds of emotional like a girl

JS19
September 12th 2013


4352 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

ewwww like a girl? Grow some balls mate



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy