Earl Sweatshirt Doris
» Back to review

Comments:Add a Comment 
seldead
August 17th 2013


4 Comments


Digging this, Burgundy is great and the BBNG beats on Hoarse are rad, but nothin on here trumps Couch as a tune. Bit of MF Doom inspiration on Knight goes down a treat though.

SGGreenman
August 17th 2013


1212 Comments

Album Rating: 4.0

Features really shouldn't decide an albums fate though. At least IMO. What features do you find so bad on here?

Suddy911
August 17th 2013


1191 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

ud be high to rate this above a 3.5

bbdmittenz
August 17th 2013


232 Comments

Album Rating: 4.5

Almost all of the features serve a purpose on this album, imo

Buzzkillr
August 17th 2013


1541 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

whens oxymoron comin out



4th quarter, so around october-november I guess. shit got postponed so many damn times

Phlegm
August 17th 2013


7177 Comments

Album Rating: 2.5

Did Old get pushed into next month?

Gyromania
August 17th 2013


20637 Comments


this blows

jefflebowski
August 17th 2013


8440 Comments

Album Rating: 3.5

sensing a backlash developing here

DirEnRefused
August 17th 2013


2873 Comments


yeah, they tend to happen when releases aren't particularly good.

jefflebowski
August 17th 2013


8440 Comments

Album Rating: 3.5

snark level: over 9000

Sleaper
August 17th 2013


3480 Comments

Album Rating: 3.5

for some reason i always enjoy music more around october-november so thats perfectly fine with me!

Ire
August 17th 2013


41948 Comments


bet dis sux

Suddy911
August 17th 2013


1191 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

it kinda does

SGGreenman
August 17th 2013


1212 Comments

Album Rating: 4.0

Nahhh

Buzzkillr
August 17th 2013


1541 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

Did Old get pushed into next month?



well he's already said that it's all done but fools gold wouldn't give a release date so he threatened to leak it. then

he said that fools gold gave it an october release date. he delete both tweets though so who knows. source:

http://pitchfork.com/news/51863-echo-chamber-danny-brown-threatens-to-leak-his-album-old/

Sleaper
August 17th 2013


3480 Comments

Album Rating: 3.5

i got a strong feeling its going to be released in october.

Theres been nothing what so ever about the album... just the "it will PROBABLY be released around the same time of the year that XXX dropped".

Sleaper
August 17th 2013


3480 Comments

Album Rating: 3.5

btw holy fuck, dannys verse on reynolds.

EaglesBecomeVultures
August 18th 2013


5421 Comments

Album Rating: 2.5

vinny is shitty end of story

EaglesBecomeVultures
August 18th 2013


5421 Comments

Album Rating: 2.5

and collard greens is dope

SGGreenman
August 18th 2013


1212 Comments

Album Rating: 4.0

No he's not.



Yes it is. God damn.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy