Earl Sweatshirt Doris
» Back to review

Comments:Add a Comment 
SGGreenman
March 23rd 2015


1218 Comments

Album Rating: 4.0

Vince gotta full LP on his new label coming out later this year I think

ParanoidAndroid96
March 23rd 2015


1389 Comments

Album Rating: 3.0

this new album is kay. really hype for new vince though

Phlegm
March 23rd 2015


7238 Comments


vince has gone further and further downhill since his first project

SGGreenman
March 23rd 2015


1218 Comments

Album Rating: 4.0

I feel the complete opposite.

MMX
March 23rd 2015


5011 Comments

Album Rating: 4.0

Not feeling the new album nearly as much as this, gonna just settle on a 3.5 for now. Will probably lower it though.

trilogique21
March 23rd 2015


808 Comments

Album Rating: 3.5

new album rules

Digging: Sunless - Urraca

ShitsofRain
March 23rd 2015


7811 Comments


me toooo

guitarded_chuck
March 23rd 2015


11510 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

ye

mryrtmrnfoxxxy
March 23rd 2015


14687 Comments

Album Rating: 4.0

its up on spotify jammin now

ShitsofRain
March 23rd 2015


7811 Comments


DNA is great

SGGreenman
March 23rd 2015


1218 Comments

Album Rating: 4.0

That Na'Kel feature is so god damn pointless though.

ParanoidAndroid96
March 23rd 2015


1389 Comments

Album Rating: 3.0

yeah I didn't really like his verse. the first half of the song is only worth listening to tbh

SGGreenman
March 23rd 2015


1218 Comments

Album Rating: 4.0

Damn this is growing on me though. To Pimp a Butterfly has fucked me up with recent hip hop releases like this and Jenny Death, everything seems so disappointing in comparison

MyCarandMyGuitar
March 23rd 2015


1754 Comments

Album Rating: 3.5

first and last songs on I Don't Like Shit rule

SGGreenman
March 23rd 2015


1218 Comments

Album Rating: 4.0

weakest track probably is the opener for me, but it's still damn good.

sunbathory
March 23rd 2015


116 Comments


drone dark ambient rap 2k15

beefshoes
March 23rd 2015


6742 Comments

Album Rating: 4.0

New album rules hard.

SGGreenman
March 23rd 2015


1218 Comments

Album Rating: 4.0

New album > Doris

Phlegm
March 23rd 2015


7238 Comments


yea

ParanoidAndroid96
March 23rd 2015


1389 Comments

Album Rating: 3.0

I think I prefer doris



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy